Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Nå som Radien er super grayfox etterligning hadde det ikke gjort meg noe å spille noen få minutter med han. Hvis det var en del slakting som var nødvendig for eksempel. Men at han skulle stjele showet til snake? No way in hell.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen er det du prater om? Var i Outer Heaven det starta.

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, vet godt at alt starta i Outer Heaven, men MGS startet på Shadow Moses(MG serien startet i Outer Heaven) og Shadow Moses var jo en slags revolt av Outer Heaven.

Er det bare meg, eller er "is it possible to replay the classic masterpiece" litt vel ondskapsfullt, hvis det ikke er sant? Blir vel litt som å tilby deg en øl og si at de kødda etterpå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hehe, vet godt at alt starta i Outer Heaven, men MGS startet på Shadow Moses(MG serien startet i Outer Heaven) og Shadow Moses var jo en slags revolt av Outer Heaven.
Metal Gear-spillene og Metal Gear Solid-spillene finner sted i samme univers og hører til i samme tidslinje. Det var i Outer Heaven det starta, farr. :p

CyberK

Finner ikke på noe.
Det spørs hvor langt tilbake du har lyst til å trekke linjene dine. Alle vet jo at det startet alt under andre verdenskrig, egentlig. (Fulgte med på codec-samtalene jeg sjø.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og det var i Pirkeland du starta? Du som ikke engang liker MGS :realmad:
Du starta iallfall i grineungeland. :D

Med at "det hele starta" i Outer Heaven mener jeg spillserien, sånn ellers. Var noe rask borti Russland også men jeg har ikke orka å fullføre Naked Snake: Snake Snake enda så det kan bare ryke og reise. :p

PS: I'm solid snaking it in the bush!

Lodin

Der Waaaah
Det spørs hvor langt tilbake du har lyst til å trekke linjene dine. Alle vet jo at det startet alt under andre verdenskrig, egentlig. (Fulgte med på codec-samtalene jeg sjø.)
Ok, starta når The Boss ga seg selv keisersnitt og fødte Ocelot på slagmarken under andre verdenskrig.

Halky

Veteran bruker ;)
Er ingen som vet om den i det hele tatt kommer hitt til landet. Så vi får nok bare vente og se. Jeg vurderer den 80GB pakken selv, den ser meget meget fristende ut.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Var det ikke snakk om slutten av 2008 i det vestlige Europa, dvs. julesalget i år?