Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Novastrum

Feminist-elitist
Ble tatt av hypen idag jeg også, i et fyllesykt øyeblikk, men er ikke like skeptisk som lolas.

Gidder dog ikke å begynne spillet før i kveld, i dag skal jeg knipse bilder. :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
På tide å flytte denne tråden kanskje? :)

Også på tide å kjøpe seg en PS3 snart...
 

Lodin

Der Waaaah
Næh, dette er fortsatt tråden for når folk vil informere om nyheten at de har gått til det skrittet å kjøpe en hel konsoll for bare et spill og filmer i HD. Det og når Hideo endelig annonserer porten til 360.
 
Næh, dette er fortsatt tråden for når folk vil informere om nyheten at de har gått til det skrittet å kjøpe en hel konsoll for bare et spill og filmer i HD. Det og når Hideo endelig annonserer porten til 360.
aint gonna happen..
Spill MGS4 du, så skjønner du fort det.

Blir fint med ett 360 spill der hovedpersonen styrer sine gadgets med en PS3 kontroll, og figurene spiller psp i mission briefing. samt att apple har masse produktplassering.

( og spillet er fortsatt på en dual layer Blu ray skive )
 
D

Deleted member 91

Gjest
Protip, Hazen: Sånt som det der kan endres. Lyd kan komprimeres (slik at det lett får plass på en DVD), teksturer og gjenstander kan erstattes, og installeringa kan de sikkert simulere sånn at X360-eiere også må vente i åtte minutter om de vil spille et kapittel de allerede har fullført. :v: Sier ikke at det kommer til å skje, men det er mulig.
 
Att det er umulig har jeg aldri sagt.
Jeg vet godt det du forteller, men det skjer neppe.

Teknisk mulig ja, men hvorfor spille det med lavere kvalitet.
Om man nedgraderer og forandrer på noe av innholdet i spillet ser jeg på det som en bastardisering av hele greia.

Dette har ikke noe med ps3 vs 360 å gjøre i det hele tatt, jeg liker xboxen min mer en ps3`n og bruker den mye mer også.

8min installen er hovedinstallen og gjøres en gang, før kapilter er det 3\1min install.

Hele spillet må reprogges, objekter må byttes ut\dialog må byttes ut for att det skal være en 360 versjon. jeg ser ikke att det noengang skjer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okai. PS2-versjonen av MGS2 hadde en del sånne hint og "nods" til Playstation også, og det ble porta til Xbox uten problemer (bortsett fra litt framerate og sånn, men men). Det eneste vi hadde merka av forskjell hvis MGS4 ble porta hadde nok vært at installasjonene hadde forsvunnet, de er jo tross alt PS3 Exclusive™.
 
Er da ikke apples datamaskiner microsoft sin værste konkurent? eller tar jeg veldig feil nå? det reklameres hardt for macbook pro feks i mgs4.

Men anyway, jeg er ikke sååå gira på og diskutere det i det uendelige uansett.
Dere har valide poeng osv bla bla. (og noen mindre valide)

Men JEG tror ikke det kommer på eksboks.
 
Det finnes massevis av Microsoft-produkter til Mac, og de har tilogmed lagt til en liten patch som gjør at du kan koble iPoder til XBOX 360, så jeg tror ikke det er så mye bitterhet der. Dessuten har ikke Microsoft så mye de skulle sagt om product placement i spill, er jo reklame for Playstation 3 i ett av fotballspillene på 360-en.
 

Lodin

Der Waaaah
Hvorfor legges så mange PS3 spill inn på HDen mens de til 360en såvidt cacher? Hvorfor er mesteparten av dataen på MGS4 disken bare kopier av seg selv? Hvorfor ser ikke spillet i nærheten så fantastisk ut som Kojima lova i 2006 og er det virkelig noen grunn til at man ikke kan kjøre det på en 360?

Gi oss port allerede din porchnigger. :piske:
 
Hvorfor ser ikke spillet i nærheten så fantastisk ut som Kojima lova i 2006
Attdetvar? Hvor mye har du spillt dette spillet sa du? IGN la faktisk ut en video der de sammenlignet videoen fra 2006 og introen i spillet. Spillet har faktisk noe bedre grafikk enn det E3 videoen hadde i 2006. Så det å si at spillet ikke er ser i nærheten så fantastisk ut som Kojima lovet oss er enten kødd eller en gedigen overdrivelse av noe slag. Det stemmer uansett ikke overens med virkeligheten.

Se selv. http://ps3.ign.com/articles/880/880025p1.html
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Da var det over. Spilte på Solid Normal eller hva det het og brukte nesten 27 timer. Det er lengre enn tidligere Final Fantasy-spill, så man kan ikke klage.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og jeg driver fortsatt og brenner MGS3 mens jeg venter på at Skytevåpnene Tilhørende Patriotene skal smelle ned i kassa. Fant ut hva som var årsaken til at jeg sto fast i MGS3: Jeg spilte mens jeg var edru. I kveld, etter en sixpack øl og noen gode konjakkdrammer, datt Volgin som en sekk poteter. To ganger. Haw.
 
Mens jeg nå holder på med å sjekke om man kan skaffe seg bandana og stealth på mgs4 ved å gjennomføre spillet uten kills eller alerts. Går bra så langt.
 
MGS4 var jævlig bra! Tviler på at jeg fullfører det om igjen med det første (eller noen gang), men det gjør jeg sjelden med noe spill, så.
(Spoiler): Kampen mot Liquid var den dårligste bossbattlen ever.
Endte opp på 17 timer og 3 kvarter på Solid Normal og fikk tittelen "lobster".
 
Attdetvar? Hvor mye har du spillt dette spillet sa du? IGN la faktisk ut en video der de sammenlignet videoen fra 2006 og introen i spillet. Spillet har faktisk noe bedre grafikk enn det E3 videoen hadde i 2006. Så det å si at spillet ikke er ser i nærheten så fantastisk ut som Kojima lovet oss er enten kødd eller en gedigen overdrivelse av noe slag. Det stemmer uansett ikke overens med virkeligheten.

Se selv. http://ps3.ign.com/articles/880/880025p1.html
Han lovte at spillet skulle være sånn ca. 10 ganger flottere enn på den videoen fra 06 da. Han har tilogmed innrømt at han overvurderte PS3-en, og at han ikke fikk grafikken slik han hadde sett den for seg.

Jeg syns fortsatt det er det flotteste PS3-spillet jeg har spilt da.