Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det eneste de baserer den nyheten på er at
MGS was spied by our contact on on PartnerNet, the developers-only Xbox Live network used to beta-test unreleased downloadable Xbox 360 games.
De tester ut muligheten, altså, men det gjør de vel med en drøss med spill som ikke finner veien til XBLA.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De tester ut muligheten, altså, men det gjør de vel med en drøss med spill som ikke finner veien til XBLA.
Hømm. Etter hva jeg har hørt av folk i Norge som har tilgang til PartnerNet så er den laget for at anmeldere og bladfyker skal få teste spillene og dillet som kommer på Live Arcade før det blir utgitt. Kan jo fortsatt hende at det ikke dukker opp, men Kristian Evensen drev og skrøyt av at han hadde Symphony of the Night flere måneder før meg pga. PartnerNet, for eksempel.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Så ikke developers-only likevel? Men tøft rykte, bare muligens en smule tynt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ville ha hvert litt merkelig om det det skulle komme ut på XBLA og ikke PS Store isteden for. Er trossalt ett gammelt Play Station spill og det er der det hører hjemme.
 
Da har man fått ett rykende ferskt eksemplar av MGS4:GOTP!

Eneste sure med det er att jeg sitter på jobb frem til 21.00.

Når jeg kommer hjem så er det rett på og frem hele natta, men for nå så får det bli lesing av manual....yey...vansklighetsgradene har fine navn.


Edit: om noen lurer så har så og si alle butikker det på lager nå, jeg fiksa det billig gjennom en kompis. men nabobutikken (musikkverket) Hadde det i hyllene sine allerede.
 
Jeg skal stå ved dørene når Gamestop åpner imorgen. Jeg har forhåndsbestillt det, og jeg har to møkka ps3 spill klare til å bytte inn. Jeg føler meg som et lite barn kvelden før bursdagen min. Jeg har kjøpt inn nødvendige varer for spillingen som starter imorgen, som favorittmat, godteri og brus. Jeg har til og med gått hen og laget favorittdesserten min, som til vanlig kun er forbeholdt jul. Min kjære forståelsesfulle og tålmodige samboer reiser vekk noen dager. Mobilen skal av, internett skal få stå ifred og døren skal låses. Dette er siste gang jeg skal spille et metal gear solid spill for første gang(iallefall som er laget av Kojima) og det skal nytes til det fulle.
 
Hvilke spill går det ikke an å bytte inn? Er det da så enkelt å kjøpe de to billigste spilla man finner, bytte de inn og betale 9 spenn? ok tilbud hvis man finner spill til under 250,-
 
Uncharted: Drakes Fortune var iallefall et av spilla det ikke funka å bytte inn, husker jeg fra plakaten.

Imotsetning til Jostein er jeg veldig dårlig forberedt.
Har ikke en dritt penger for tida, så broren min må betale mesteparten, har ikke forhåndsbestilt, og regner ikke med at jeg ikke klarer å komme meg opp tidlig nok til butikkene åpner... men skal ha det imorra, uansett hva som må gjøres. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
DualShock 3 er på vei, og spillet kommer vel snart det også, så jeg anser meg selv for å være klar. Må bare få runda MGS3 først, så.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Spørsmål: Anbefales det veldig å ha DS3, eller er det egentlig ikke så jævla viktig? Regner med at det bare er en dårlig gimmick her eller der, men ... ja.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg spilte en del timer idag, og kom nettopp hjem. På veien hjem gledet jeg meg til å spille det igjen, så noe er det her!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spørsmål: Anbefales det veldig å ha DS3, eller er det egentlig ikke så jævla viktig? Regner med at det bare er en dårlig gimmick her eller der, men ... ja.
Er såklart ikke så jævla viktig med rumble hvis du ikke bryr deg, men jeg synes det hører med når jeg spiller og MGS4 er spillet det er verdt å punge ut for. Uansett må jeg ha to kontrollere til PS3-en, så det er det også.

Begge greiene mine er nå Shipped fra VGPlus, så vi får se. Kanskje jeg får sakene før helga? Hadde vært gøy. :D
 
Jeg har fått spilt noen timer nå, og rumble er absolutt viktig for opplevelsen mener jeg.
Alle rystinger er på riktige steder, kojima har vel selv sagt att det er slik det bør være.

Alle mgs har hatt rumble, og jeg ville ikke spilt uten. Man skvetter litt mer av og bli oppdaga om det rister.

Anyway, mgs4 er storartet fantastisk og deilig syns jeg. veldig fornøyd.
Da var install nr2 ferdig:) spille videre.