Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Kilik

Lokal moderator
Samtidig verdenslansering. Fra dagens pressmelding:

SITAT
KONAMI will simultaneously release METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS ("MGS4"), a PLAYSTATIONR3® (PS3®) title, in Japan, North America, Europe and Asia on Thursday, June 12, 2008.

MGS4 will be the final chapter in the METAL GEAR series, so all the major characters will make an appearance and all the remaining mysteries will be unveiled.
[/b]

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis ikke PS3 får et merkbart oppsving i salg med dette, skal jeg slette kontoen min på nakenprat.no

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen heller, nå avhenger alt av at folk kjøper PS3. Ikke svikt oss, konsollkjøpere. :grine:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Haha, du er så funny du Yeti :hehe:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(DiRTY D @ 28.02.08, 19.08) 104864
BD spilleren er ikke sonefri. Men en god del filmer er det.
Husker å ha sett en liste over det en eller annen plass, var muligens her på forumet. Ellers fungerer Wikipedia og Google ypperlig :)
[/b]

fant en list her http://bluray.liesinc.net/ det ser ut som de aller fleste BD-filmer er regions frie. Desuten skal nok PS3 kjøpes inn mest for spilling uansett.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Mmmm, bloatware. Enkelte teoriserer om at grunnen kan være at mye av dataen er duplisert og ligger på flere steder på discen for å redusere søketid.

Men hey, time på time på time med codec-preik i Dolby Digital-EX tar vel opp EN DEL plass det og.

So? Hvem vil vel ha spille spillet på fransk uansett? Om ikke annet er kanskje dette noe av grunnen til at vi ikke trengte vente lenger på spiller pga Frankrike og slikt, så jeg er fornøyd.

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, sant det. Tvert imot har jeg hørt rykter om at japanerne faktisk vil ha det på engelsk selv (siden det japanske sporet visstnok er ganske drit, og David Hayter er jo kongen), så om noe så er det de som blir føkka over, og ikke vi.

Lodin

Der Waaaah
Følger ikke med fysisk på plata, man er bare sikra muligheten til å laste ned betaen senere. MGO er ganske langt unna i tid.

D

Deleted member 91

Gjest
Atte hæ? Jeg trodde betaen kunne lastes ned på forhånd for de som forhåndsbestilte MGS4 (i USA, riktignok), mens plata inneholder base-utgaven (evt. muligheten til å laste ned base-utgaven) av Metal Gear Online, som kan utstyres med diverse pakker og annet DLC-dill de hadde planlagt å slippe. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det, men det er mulig jeg er helt på villspor.

Redigert: Mener å huske betaen da skulle komme i april ellernoe slikt for forhåndsbestillende amerikanere. Har jeg innbilt meg alt dette?

Lodin

Der Waaaah
Jeh, du har rett. "basispakka" følger med MGS4 og betaen dukker opp i april. Slik jeg forstod det var MGO blitt en frittstående tittel.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, det skal gå an å dra ned basispakka uten MGS4 for en liten sum også, selv om jeg ikke kan fatte og forstå hvem som skulle ha interesse av MGO men ikke MGS4. Jaja.

Lodin

Der Waaaah
Nei det er det europa som får.
Greier desverre ikke finne den, men det er old Snake med litt pixeler.

EDIT:

Hvorfor gidder de egentlig å jåle til en ny og litt stygg logo når dette liksom skal være det siste spillet i serien?