Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Lodin

Der Waaaah
Dagens læredose med MGS:
:eng101: Ocelot er sønnen til The Boss og The Sorrow. Fra far sin har han arva en masse psykoser og følsomhet overfor ånder og spøkelser. Det er derfor "hånda" til Liquid greier å ta over fra tid til annen.
På den annen side har sikkert hånda og tipsa Ocelot så han har greid å starte røverstatene sine i 4. Med muende kuer og det hele!
De har med andre ord et bra sammarbeid på gang.

Når dette spillet treffer markedet tenker jeg meg 700 000 solgt konsoller... first month!

Im gonna be one of them :p

Halky

Veteran bruker ;)
Dagens læredose med MGS:
:eng101: Ocelot er sønnen til The Boss og The Sorrow. Fra far sin har han arva en masse psykoser og følsomhet overfor ånder og spøkelser. Det er derfor "hånda" til Liquid greier å ta over fra tid til annen.
På den annen side har sikkert hånda og tipsa Ocelot så han har greid å starte røverstatene sine i 4. Med muende kuer og det hele!
De har med andre ord et bra sammarbeid på gang.
Bare meg som surrer her nå, men var ikke dette noe vi fikk vite om i MGS3 a? Mener ihvertfall og få vite det sånn gjennom og tenke etter selv. Siden det ble sagt så mye rart i det spillet og mye sånt...

Lodin

Der Waaaah
Men det er først i 4 at de sier det rett ut. Vistnok et viktig plotpoint, mens det i 3 bare var en fun fact.

Her var det fæle europeiske coveret.

Seriøøøøøøst, er det for sent å lage en "behold den gamle logoen"-petition?

Ja? For sent? Pokker.

(Men det går bra.)

Bortsett fra den grellfæle ps3-greia helt til venstre (som forøvrig er fæl uansett hvilket cover den sitter på) så likte jeg det siste coveret best. Passer fint inn sammen med resten.

oma

Village Drunk
hva faen er det med dette gamestop greiene? Jobber jo i EB selv, vet vi er blitt kjøpt opp, men skal en _butikk_ som selger spill kunne ha sånn innflytelse over spill? Vet det er Gamestop exlusive bil med i burnout paradise også, en bil det står "Gamestop" på, hva er dette? Det blir vanskeligere å se på spill som åndsverk i forhold til noe man lager for å få penger . Sinna