Ahh, så okey! Hvis jeg kjøper fra amerikansk/kanadisk sjappe, så får jeg bare spilt NTSC spill på ps2 delen? Er det samme med JAP også? kun NTSC spill?
USA: 80 GB PS3 med bakoverkompatibilitet, DS3 og MGS4 til $499, 2500 kr
Europa: 40 GB PS3 uten bakoverkompatibilitet, Sixaxis og MGS4 til €439, 3500 kr.
Vel, det er det jo, men det var ikke det jeg tenkte på. Det er en kjent sak at Sony gjør det langt mer hyggelig salgsmessig i Europa enn i USA. Pris og etterspørsel og sånn...
Øh, bare tenkte å bestille fra Amazon eller DVDBoxOffice, jeg. Hvis jeg bestiller i det hele tatt. Spørs litt på hvor jeg kommer til å tilbringe sommeren.
Jeg kommer definitivt til å bestille denne pakka i sommer. Er jeg riktig heldig blir det et lignende tilbud her til lands også, men hvis det ikke blir det vil det ikke være noe stress å få bestilt den siden det ikke er noe toll og tull som vil skape trøbbel.
Var et lite burst med internett-raging nettopp, da Kotaku klarte å spoile en figur som kommer til å være med i MGS4, i overskrifta til saken, og dermed i mange nerders RSS-feeds.
Var det ikke noen her på forumet som nylig fikk brev fra tollvesenet om at vg+-pakka deres var blitt ferska? Eller var det ei annen nettsjappe? Dårlig nytt for importører uansett.
Både kakarlsen og jeg fikk GTA IV-pakker fra VG+ som ble sittende fast i tollen, ja. Vet ikke om det er tilfeldig eller fordi VG+ har endret praksis/tollvesenet har blitt oppmerksomme på VG+.
Every question posed and loose end dangled since Metal Gear first introduced stealth gaming to the world in 1987 finds closure here.... Even by the series stratospheric standards, MGS4 is a remarkable high point.... As a fan of the series I was expecting closure. What I wasn't expecting was the game's commitment to framing that closure with so many new ways to experience the series' 'evade or die' core values.