Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
En amerikansk/kanadisk websjappe, vil jeg tro. Faen så ræva, jeg hadde jo lyst på den pakka men siden PS2-delen av den kun kan ta NTSC-spill...

Ahh, så okey! Hvis jeg kjøper fra amerikansk/kanadisk sjappe, så får jeg bare spilt NTSC spill på ps2 delen? Er det samme med JAP også? kun NTSC spill?

Så altså NTSC bakoverkomp?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja, og det blir bare sone A Blu-ray (pluss sonefrie filmer) og NTSC DVD (sone 1 i USA og sone 2 NTSC i Japan).

Kilik

Lokal moderator
USA: 80 GB PS3 med bakoverkompatibilitet, DS3 og MGS4 til $499, 2500 kr
Europa: 40 GB PS3 uten bakoverkompatibilitet, Sixaxis og MGS4 til €439, 3500 kr.

Vel, vi lever jo i Sony-land...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så det du mener å si er at Norge er et dyrt land, eller?

Kilik

Lokal moderator
Vel, det er det jo, men det var ikke det jeg tenkte på. Det er en kjent sak at Sony gjør det langt mer hyggelig salgsmessig i Europa enn i USA. Pris og etterspørsel og sånn...

D

Doctor Downs

Gjest
Ugh, blir nok muligens en pakke fra US and A da, ja. bare satse på at noen gidder å lage en freeloader-dings til bakoverkompatibiliteten en gang.

Downs, hvor skal du skaffe denne pakka? Jeg har lyst på denne før 20 Juni. Veit du hvor man kan få tak i en slik?

D

Doctor Downs

Gjest
Øh, bare tenkte å bestille fra Amazon eller DVDBoxOffice, jeg. Hvis jeg bestiller i det hele tatt. Spørs litt på hvor jeg kommer til å tilbringe sommeren.

Jeg kommer definitivt til å bestille denne pakka i sommer. Er jeg riktig heldig blir det et lignende tilbud her til lands også, men hvis det ikke blir det vil det ikke være noe stress å få bestilt den siden det ikke er noe toll og tull som vil skape trøbbel.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Var et lite burst med internett-raging nettopp, da Kotaku klarte å spoile en figur som kommer til å være med i MGS4, i overskrifta til saken, og dermed i mange nerders RSS-feeds.

Big Boss
<-- Denne personen er det.

Klarte faen ikke å la være å lese spoileren..Kjenner jeg angrer meg.
Får håpe dette er noe som blir kjent tidlig i spillet.

Lodin

Der Waaaah
Nå var jo han ellerede med i den første skissa som ble sluppet for flere år siden så dette er ikke så veldig overaskende.

Lenge siden jeg har importert noe som helst, er ikke tilfeldigvis noen som har en bra side som shipper til Norge... og selger PS3/MGS4 bundle?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Den generelt foretrukne er vel videogamesplus.ca.

D

Deleted member 91

Gjest
Var det ikke noen her på forumet som nylig fikk brev fra tollvesenet om at vg+-pakka deres var blitt ferska? Eller var det ei annen nettsjappe? Dårlig nytt for importører uansett.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Både kakarlsen og jeg fikk GTA IV-pakker fra VG+ som ble sittende fast i tollen, ja. Vet ikke om det er tilfeldig eller fordi VG+ har endret praksis/tollvesenet har blitt oppmerksomme på VG+.

Kilik

Lokal moderator
Spillet fikk ti i UK PSM:

Every question posed and loose end dangled since Metal Gear first introduced stealth gaming to the world in 1987 finds closure here.... Even by the series stratospheric standards, MGS4 is a remarkable high point.... As a fan of the series I was expecting closure. What I wasn't expecting was the game's commitment to framing that closure with so many new ways to experience the series' 'evade or die' core values.