Metal Gear Solid 4

#1
Dere kan lese mer om det her. Hva synes dere om at et annet MGS spill er i utviklingsfasen, mens vi fortsatt venter på at det skal komme et rett rundt hjørnet.? :kul: <_<
 
#2
Ett ord bare...

Sweeeeet :D

Synes å huske at noen skrev at MGS serien skulle gis ut helt til 2017 eller noe i den duren.
 
#3
Tror neppe de har begynt å utvikle noe som helst. Kojima har snakket om å lage et MGS-spill som vil bli online, men tror ikke han har bestemt seg. De kommer nok til å se på mulighetene PS3 vil gi dem angående MGS, men det er vel ingen utviklere som har fått et developer-kit av PS3..

Spådommen min blir at Kojima lager ihvertfall ett ordinært MGS-spill til, men ikke før PS3 har kommet.
 
#4
Jeg sier det bare slik; Uansett hva Kojima finner på, så er det genialt og gjennomtenkt !! Gleder meg til alt hva den lille Japsen finner på..
 
#7
MGS 4 vil det da bli til PS 3? Det kommer vel til å handle om hva som skjer med snake og raiden og the patriots etter mgs2 siden snakeeater handler om big boss i 1963.

Hvis ikke snake eater tar for seg begge deler da, siden du ser 2 forskjellige inserts, der det ene er verdens første Halo jump og det andre er en rakettinsertion som umulig kan gjennomføres med tanke på 60 teknologi.
 
#8
Vel, det er ikke under utvikling. Jeg forstår ikke hvordan det kan bli tolket som det. Han sa bare at de hadde ideer og tanker om MGS4 og har hatt det en god stund, og at de vil fortsette å lage MGS spill. Hideo Kojima sa før MGS2 at han ikke skulle lage flere etter det. Samme sa han for ikke så lenge siden, om at MGS3 blir det siste. Man kan jo begynne å lure på om han ikke roper ulv, ulv litt for ofte her.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Huff, jeg håper egentlig ikke det kommer til og komme en MGS 4, hvis dem klarer og få med alt i nr 3. Siden jeg ikke vil att denne spill serien ska bli ødelagt av for mange spill. Så jeg syns det holder med 3 MGS spill :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Nå snakket jeg om MGS spillene og tokk da ikke med MG spillene :p Og da mener jeg de som kom orginalt til Play Station og PS2. Teller da ikke med portene til X-BOX og PC.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Tyrion@11.11.2004, 14.38
MGS 4 vil det da bli til PS 3? Det kommer vel til å handle om hva som skjer med snake og raiden og the patriots etter mgs2 siden snakeeater handler om big boss i 1963.

Hvis ikke snake eater tar for seg begge deler da, siden du ser 2 forskjellige inserts, der det ene er verdens første Halo jump og det andre er en rakettinsertion som umulig kan gjennomføres med tanke på 60 teknologi.
133962​
Det Snake sitter på med fantes på 60-tallet, nemlig D-21 som skulle bli brukt til spionering og kom i 1962. Den var egentlig ubemannet, men det ser ut til at Kojima har tatt seg den friheten å sette inn en cockpit..

 
#13
MGS4, ps3 lanseringsspill. Det er lov og håpe
 
#14
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@11.11.2004, 15.14
Huff, jeg håper egentlig ikke det kommer til og komme en MGS 4, hvis dem klarer og få med alt i nr 3. Siden jeg ikke vil att denne spill serien ska bli ødelagt av for mange spill. Så jeg syns det holder med 3 MGS spill :p
133971​

Så la vær å spille de da..
Lat som de ikke eksisterer, mens jeg kan fortsette å snik myrde folk..

Men liker ikke et den infon om et nytt spill kommer så fort..
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Hehe, tror du missforsto meg der the-finalfantasy-fan :p Jeg elsker denne spill serien, men vil ikke at den ska bli ødelagt av uendelige fortsettelser som ødleger hele historien i spillet og alt som hører med.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#16
Vel, hvis Konami klarer å videreutvikle serien på samme måte som de gjorde fra MG/MG2 til MGS eller fra MGS til MSG2 for den saks skyld kan jeg ikke se noe galt i det. Spill av helt andre utviklere med helt andre navn har jo ligna mer på MGS enn det MGS2 gjorde.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@11.11.2004, 21.13
Hehe, tror du missforsto meg der the-finalfantasy-fan :p Jeg elsker denne spill serien, men vil ikke at den ska bli ødelagt av uendelige fortsettelser som ødleger hele historien i spillet og alt som hører med.
134158​
Ja, det er jo sant.. Jeg kan se det for meg.. Noe sånn "i gode og onde dager opplegg"..

Men de prøver i alle fall å fornye serien.. Som med kamuflasje greiene..
Det hadde kanskje vært kult om de tok en lang pause og kom tilbake om en del år.. Da er det jo mange nye spillere som sikkert har hørt om serien men ikke synes grafikken er bra nok eller noe sånt..

Og vi, "hardcoreplayerswhoaimyouatyourheadandtakeyourdogtagwhilelaughing" (hehe) kunne sagt: å så koselig, its been a long time..

Også må jeg bare si at jeg gleder meg så mye til nummer 3 at jeg leker mgs i ffxi.. :flau:
 
#18
At MSG4 allerede er under utvikling, tar jeg med en klype salt.
MSG3 har jo ikke kommet til norge enda, ikke sant?