Metal Gear Solid 4

#41
Nope. Har sett den traileren. Det var MGS4. På ett eller annet show i Tyskland tror jeg... kan hende jeg er helt på jordet nå...
 
#42
ja
men du har vel sett reklamen/teazeren der en viser at alt kan ødelegges
det hadde jo vært en stor anstrengelse for komami, men absolutt verdt det
har noen her en link til den siden der de snakker om dette
finner den ikke igjen
 
#43
I følge dagbladet har det kommet 3 bilder fra MGS4! Skjekk ut HER

Jøss, snake er blitt gammel ass..
 
#45
Å herrejesus! Jeg henter ned traileren fra gametrailers nuh og her får jeg ikke no 500-600kb/sec nei. 12kb/sec, rene isdn helvete omtrent. Serveren har sikkert syk pågang akkurat nå. Gleder meg til traileren :D

edit:

Så nettopp traileren og jeg har bare et ord som kommer ut. Wow..
Grafikken var helt syk. Gameplayet kommer også til å rocke alt, jeg stoler helt og holdent på Hideo når det kommer til MGS serien. Han har bevist nok for min del :)

Eneste jeg stussa på var øyet hans. Skulle ikke MGS4 være fortsettelsen til MGS2 ? Øyet til Snake er dekket over med et slags digitalt øye. Men det var i MGS3 at Snake mistet øyet. Ble en anelse forvirret over det. Men det spiller ingen rolle..

Gud, lang ventetid :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
#46
Hehe, MGS3 handlet om Big Boss og ikke Solid Snake :p Dessuten så mistet Big Boss, det andre øyet.

Etter og ha sett den traileren selv, så kan det virke som om dette her ska være satt til 10 år etter Big Shell opplegget. Og Snake ser betydeligere eldre ut en han gjorde sist, men det kan være på grunn av den raske aldrings prossen som dem har, med tanke på at Solidus så, så gammel ut i MGS2:SOL.

Foresten, kanskje det er tegn til Foxdie viruset, hvi ser i traileren, når han setter den sprøyte greia på seg selv. Etter og ha fått ett illebefinnende eller no greier.

Uansett, gleder meg til det kommer :)
 
#47
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@16.09.2005, 16.54
Å herrejesus! Jeg henter ned traileren fra gametrailers nuh og her får jeg ikke no 500-600kb/sec nei. 12kb/sec, rene isdn helvete omtrent. Serveren har sikkert syk pågang akkurat nå. Gleder meg til traileren :D

edit:

Så nettopp traileren og jeg har bare et ord som kommer ut. Wow..
Grafikken var helt syk. Gameplayet kommer også til å rocke alt, jeg stoler helt og holdent på Hideo når det kommer til MGS serien. Han har bevist nok for min del :)

Eneste jeg stussa på var øyet hans. Skulle ikke MGS4 være fortsettelsen til MGS2 ? Øyet til Snake er dekket over med et slags digitalt øye. Men det var i MGS3 at Snake mistet øyet. Ble en anelse forvirret over det. Men det spiller ingen rolle..

Gud, lang ventetid :(
261901​

Det er viktig å huske at Snake i MGS3 og Snake i de andre MGS spillene er to helt forskjellige personer, men på en måte ikke... I MGS3 spiller vi som Big Boss, mens i de andre spilla spiller vi som vår alles Solid Snake som vi alle har lært å elske. Big Boss mista høyre øyet sitt. Snake har denne tingen som har det står "Solid Eye System" på, på sitt venste øye. Jeg tror ikke Snake har mistet det i det heletatt, men at dette er en ny fin ting med div. funksjoner som vi kan hygge oss med i MGS4. Men hva tror dere det hosteanfallet var? Kan det være at Snake begynner og merke effekten av Foxdie? Tiden vil vise. Jeg for min del skal ikke se så mye som et bilde til. Ingenting skal røpes. Jeg synes forresten Otacon var merkelig ung i forhold til Snake. Som forventet står mange spørsmål ubesvart etter kun det første lille blikket vi fikk fra traileren. Hideo Kojima vet å skape rom for teorier. Jeg for min del venter meg et skikkelig knallspill :ler:

Edit: Don hadde jo sagt en del av dette alt. Beklager.
 
#49
Regner med det.

Det har aldri vært brukt CGI-grafikk i MGS-spill tidligere og jeg forstår ikke hvorfor han skulle begynt med det nå ... til PS3.
 
#50
Den hostinga er nok all den røykinga som til slutt har gitt utslag på hjertet hans, og den sprøyta er nok en dose nitro...
 
#52
MGS4 vs GOW

Metal Gear Solid 4 ser faktisk enda bedre ut enn Gears of War! :blunk:

...og denne gangen ER det realtime. Plutselig var Killzone 2 ikke langt unna realitet likevel?
 
#53
Hva med å ha begge bildene i samme oppløsning? Er jo tydelig at GOW er i mindre oppløsning enn MGS4. Ellers syns jeg de ser ganske like ut. Håper bare disse spillene blir godbiter gameplay-messig. MGS trenger en kraftig oppdatering på den fronten, samt at Epic ikke er spesielt kjent for episke singleplayerspill.
 
#54
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@19.09.2005, 14.08
MGS4 vs GOW

Metal Gear Solid 4 ser faktisk enda bedre ut enn Gears of War!  :blunk:

...og denne gangen ER det realtime. Plutselig var Killzone 2 ikke langt unna realitet likevel?
262514​
De pratet neppe piss når de sa at videoen ikke er langt i fra hva vi kan forvente å se av PS3 hardwaren. Men det kommer til å ta lang tid før de klarer å utnytte hardwaren på riktig måte. Jeg forventer ikke å se spill på det nivået grafisk de to første årene.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#55
Jeg syns ikke å se noe forskjell, desuten som Freeman sier, bildet av Gears of War er i mindre oppløsning. Desuten står Solid Snake i en tettsittende glinsende drakt som ser bedre ut enn den er :p
 
#57
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@19.09.2005, 14.08
MGS4 vs GOW

Metal Gear Solid 4 ser faktisk enda bedre ut enn Gears of War!  :blunk:

...og denne gangen ER det realtime. Plutselig var Killzone 2 ikke langt unna realitet likevel?
262514​
Synes du ikke kan si at de ene bildet er noe bedre enn det andre i den sammenligningen der. Veggene på mgs-bildet såg detaljrikt ut men det krever ikke rare ytelsen. Men jeg synes ansiktet såg bedre ut på GoW-bildet... Som sagt, ikke noe nevneverig forskjell mener jeg.
 
#58
Tsk, synes MGS4 ser hakket bedre ut. Kan selvsagt være oppløsningen, det er ikke en sammenligning jeg har laget selv. Bare noe jeg fant blant kommentarene på Eurogamer.

Når deg gjelder ansiktene så synes jeg GOW fyren ser mer ut som en karikatur enn en faktisk person - Snake ser mer menneskelig ut.
 
#59
Begge spillene er work in progress men MGS4 kommer ut på et senere tidspunkt enn GOW. Så jeg tror nok MGS4 vil se litt bedre ut. Dessuten så er teamet til Kojima en av de bedre i bransjen. Det kommer til å se krem ut, spesielt på en HD skjerm.

Og ja, GOW ser mer ut som karikatur aktig ut. Og jeg har større tro på at MGS4 vil ha en høyere bildeoppdatering enn GOW. Vil muligens se bedre ut i bevegelse også. Men vi får se, for tidlig å bedømme når begge spillene er fremdeles under utvikling.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Bare sånn for å spørre... hva i alle dager har det å si om Krigstannhjul ser penere ut enn Solid Metalltannhjul Fire? Jeg tror ikke parallaxmappingen gjør at spillet blir artigere å spille, akkurat.