Metal Gear Solid 4

CyberK

Finner ikke på noe.
#81
Nei, releasedato har ikke blitt satt noe sted i verden. Men du kan trygt anta at det er etter PS3 kommer ut.

Se, jeg er hyggelig mot han nye fyren! Jeg fortjener plusspoeng på Listen nå, ikke sant?
 
#85
Det er jo forståelig da - jeg gir også faen i spill som ble produsert før jeg ble født.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Bøker og film også, eller?
 
#88
Bøker og film også, eller?
[/b]
Nei, men det har noe med at spill har hatt en mye raskere utvikling enn bøker og film de siste 19 årene. Sammenligner man dagens spill med de fra før 1986, vil man se mye større forskjell enn hvis man gjør det samme med bøker og film. Av gamle spill er jeg nesten kun interressert i spill jeg spilte da jeg var liten. Det er dog ett par unntak, slik som f.eks. Kirby-spillene på SNES, som jeg fortsatt ikke har spilt, men kommer til å anskaffe når Revolution kommer. Av nye spill er jeg mer interressert i etterfølgere av spill jeg har spilt før enn nye franchiser, her er det enda flere unntak da. Jeg er vel kanskje et vanedyr?

Uansett, bøker leser jeg ikke mye av, men de fleste bøkene jeg har lest ble skrevet før jeg ble født, en god historie er tidløs, et spill er sjeldent tidløst. Når det kommer til film ser jeg på 80-tallet som en gullalder for film, mens 90-tallet, som jeg vokste opp i, har mindre bra filmer. Jeg er ikke avhengig av masse råtøffe spesialeffekter for å like en film (de kan jo hjelpe på da), sålenge historien er spennende, eller actionen er tøff, eller fortellerteknikken engasjerer vil jeg sannsynligvis like filmen. En av mine favorittfilmer ble forresten spilt inn i 1962: Dr. No.
 
#89
På årets TGS lekte Kojima og hans team litt med traileren av MGS4. Her kan dere se det hele, med engelsk tekst og greier. Ganske interessant og ikke minst imponerende.
 
#92
På årets TGS lekte Kojima og hans team ...[/b]
Eneste logiske slutning jeg klarer å trekke om Backys førstehåndskunnskaper.
 
#93
På årets TGS lekte Kojima og hans team litt med traileren av MGS4. Her kan dere se det hele, med engelsk tekst og greier. Ganske interessant og ikke minst imponerende.
[/b]
Ganske Imponerende må jeg si ^_^

Noen som kan forklare hva polygon er? Det står i en setning: The polygon amount for Snake's mustache is the same as one enemy in MGS3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Ordet polygon betyr mangekant, og er betegnelsen man bruker på de rettplanede overflatene som sammensatt utgjør 3D-modeller brukt i for eksempel videospill. :smarting:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Dobbeleid! :D