[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Lodin

Der Waaaah
Ground Zeros som etterhvert begynner å høres ut som en glorifisert demo skal slippes "våren 2014". 20 dollars til 360 og PS3 og 30 til XONE og PS4. Trukke jeg gidder å spille det på en gammal maskin ass.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hei #Lodin. Koselig at du holder oss oppdatert, men om jeg kunne få se kilden hadde det vært flott! Vil gjerne lese mer om dette hvis det er greit!

Mvh
 

Lodin

Der Waaaah
PS4 får den shittieste bonusen på lenge. Man kan eksklusivt spille med den bedritne gamle modellen til Snake fra MGS1. :v
Heldigvis følger det også med no eksklusivt missiondill så litt verdt det er det nok.
 

Lodin

Der Waaaah
Game Informer har preview av Grund Zeroes og noen hos Konami er sikkert ikke så happy for at den gikk i trykken. En ting som kommer fram er såklart at det bare tok to timer å runde det. Forventa i grunn at det ville bli veldig kort og det blir nok å eie, men det høres ut som de har tatt båtdelen fra MGS2 og gir den ut som eget spill eller der omkring.
 
D

Doctor Downs

Gjest
To timer er da ikke så ille? Har da vært visst en stund at Ground Zeroes bare er et introduksjonskapittel til Phantom Pain. Det er vel omtrent en time og førtifem minutter lenger enn MGS2-demoen man fikk med Z.O.E. (som jeg var nest raskest i Europa på, forresten) og bare den kunne jeg spille i timesvis av gangen.
 
Blir det et fullprisspill er noe billigshiz?

Morsomt nok spilte jeg båtdelen i MGS2 mange ganger fordi det var såpass kort nok til speedrunnings og nok å gjøre for å få sette opp diverse utfordringer. Kanskje det blir det samme nå.
 

Lodin

Der Waaaah
Til gamle konsoller koster det 20 og 30 dollar avhengig om du kjøper digitalt eller fysisk. Til de ny maskinene er prisene 30 og 40 for samme opplegget.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vi så jo fra demoen (på demoen) at minst åtte minutter av GZ vil være gammel-Snake som kravler saaaaakte gjennom en sykehuskorridor mens det skjer ting rundt han. Og siden du må holde framover på stikka er det ikke en cutscene, men gameplay.
 

Lodin

Der Waaaah
Ifølge Kotaku eller noen som har lest previewen ploga kisen gjennom spillet fortest mulig og ignorerte sidequester siden dette foregikk hos Konami. Får håpe det slenger en del mer tid på totalen.
Og ja, MGS2-demoen var totalt eibar såklart.