[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jaggu, nå er jo PP under to uker unna. Første gang på lenge jeg planlegger et dag én-kjøp.
Er det noen steder som selger det for mindre enn 600 til PS4?
 

Lodin

Der Waaaah
Kroppen min er virkelig klar nå. Desverre blir det ikke no preload på PC og derfor ikke no precum. Det de derimot gjør er å slippe det på Steam til alle når klokka runder tolv i New Zealand. Betyr jo for oss at det slippes midt på dagen den 31.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg flirer meg ihjæl over at Jim prøver seg på dette. Det verste er at det sikkert kommer til å funke. =D

For de som ikke vet ble Jim Sterling svartelista av Konami for årevis siden fordi han publiserte et intervju med Wayforward om det derre Silent Hill-dillet de slapp til Vita. Hele greia var ekstremt positiv, men det hindra ikke dem i å gå bananas. Siden da har de stadig sendt ham invitasjoner til diverse konferanser og sånn for så å gi ham beskjed om at han ikker er ønsket.
 

Lodin

Der Waaaah
Anmeldelsene ruller inn og på PS4 ihvertfall har det et snitt på 95.
Det er dog en del murring fra anmeldere som valgte å ikke titte på det ennå. For å få tidlig tilgang måtte man delta på en visning i LA og spille det åtte timer hver dag over fire dager med folk fra Konami rundt seg hele tida. De fikk heller ikke prøve starten på spillet og det var ikke mulig å runde. Multiplayerbitene var selvfølgelig og ikke tilgjengelige. Da syns jeg det er suspekt at folk er villige til å gi det nær perfekt score.
Men jeg gleder meg såklart. :v
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Review events er en uting. Vil lese Jim sin anmeldelse, men han har vel ikke fått spillet enda.

Han lagde i det minste en video om mikrotransaksjonene i spillet fordi Fuck Konami.

 

Lodin

Der Waaaah
Jim fikk faktisk svar, men fra en helt annen kis som bare sa at sorry, vi har sansynligvis ikke fler anmelderkoder igjen. Tipper uansett ingen sider som Giant Bomb eller RPS som faktisk har litt integritet får no og må skaffe det selv.

Uansett pleier ikke review events å være så ekstreme. Det vanlige med COD f.eks er at de først holder et fellesmøte hvor de viser fram litt av spillet, så slipper anmelderen til på et privat rom hvor han får spille kampanjen i fred og til slutt kjører de multiplayer i et fellesareale siden det er sosialt. Forøvrig kaller Konami selv greiene sine Boot Camps, sikkert fordi de syns det er søtt å referere et av de gamle spilla sine uten å innse at det egentlig er forferdelig.
 

Lodin

Der Waaaah
En siste trailer faktisk editert av Kojima. Den slutten vil sikkert noen kalle litt spoiler, men herre snute så fett.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Vel. Jeg hadde helst ikke sett slutten av den der. Men men. For sent nå.

... under ei uke!
 

Lodin

Der Waaaah
Tid for å gå i dekning for interbutt for spillet har lekka og spoilere blir allerede posta. Disse neste dagene blir et helvete.
En ting som er verdt å merke seg er at våpen man unlocker og visse folk man redder i GZ dukker opp i PP. Våpena kan man alltids finne senere i spillet, men man kan og f.eks ha Kojima vandrende rundt på Outer Heaven. Og det vil man jo. Det er et nytt option i GZ som lar en laste opp saven sin til no server og så ned til PP.
Lasta ned GZ igjen og runna det endelig på PC. Neste mål er å finne alle kasetter og patcher. Sistnevnte må man ha for å spille DLCet og også der får man no stash til hovedgreia.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg spilte ikke dette før i går. Brukte en time og førti minutter på hovedoppdraget og det var da artig nok. Det aller beste var da Snake to kvelertak på en fyr og sa "don't fight it". Da døde jeg nesten ihjel av latter.