Metal Gear Solid Snake Eater

#21
Opprinnelig skrevet av ak74u@18.11.2004, 16.54
Noen spoilere fra deg og det vanker dugelig med fik, og jeg vet hvor du bor (Ingen informasjon)
137255​
Slapp av, kommer ikke til å poste noen spoilere. Og skulle jeg poste noe som kan minne om en spoiler så sørger jeg for å ha en kraftig spoiler alert :ler:
Gidder ikke å nevne noe fra storyen faktisk.

Anser folket gameplay detaljer som spoilers ? Feks, maten du spiser, enkelte fiender du møter på osv? (Tenker ikke på bosser o.l)

Kan si at jeg er IKKE skuffet over spillet frem til nå. Litt uvant uten radar, men det gir deg mer følelsen av å være lost i jungelen og du trør forsiktig frem. Ellers resulterer dette i en standard død som inneholder også standard ropet...

"Snake? Snaaaaaaake?!?"

Apropos mat, Snake er ikke glad i sopp. Ingen gourmet fan med andre ord ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#22
Ikke radar? >_<

Hum, jeg må holde meg unna denne tråden. Og huske på å bestille en NTSC PStwo og spillet.
 
#23
Fy han så faen, som jeg gleder meg til dette spillet.. Dessverre er jeg bare på PAL maksin, men jeg får vel vente i spenning til Europalanseringen.. Kaller meg gjerne hardbarket fan, men kjøper meg ikke ny PS2 kun for å spille spillet før tiden.. MEN JEG GLEDER MEG !! Og, der gikk det for meg igjen... :ehm...:
 
#24
Opprinnelig skrevet av Houseman@19.11.2004, 02.57
Ikke radar?  >_<

Hum, jeg må holde meg unna denne tråden. Og huske på å bestille en NTSC PStwo og spillet.
137652​
Vel, det jeg sa ble ikke 100% korrekt. La faktisk ikke merke til at du kunne bruke en slags form for radar. Du har en motion detektor. Men den går på batteri og den fanger også opp alle smådyra. Glimrende å implementere dette i spillet slik at du ikke kan se til enhver tid hvor fienden er og hvilken retning fienden ser. Greit å bruke hvis fienden lurker i høyt gress, da kan det være sinnsykt vanskelig å se dem uten noen form for hjelpmidler.

Har ikke kommet så langt enda, brukt mye tid på å leke meg, skyte dyr, eksperimentere med kamoflasje osv.
Skal bruke helgen på godbiten. Ihvertfall store deler av den. Lyst å spille videre på NFSU2 også, oppgradere skrotet mitt.
 
#25
Faen, dvdboxoffice har ennå ikke sendt MGS3. Hadde håpet på å spille MGS3 denne helgen. Jaja, får vel bli neste helg da.

WiKKiDCLOWN: Du er heldig, du har vel ikke lyst til å "låne bort" spillet ditt? :D
 
#26
Bestillte nettopp fra DVDBoxoffice selv. DHL, for jeg vil ha spillet raskt. LUrer på hvor lang tid det tar.

Husk også på at vi er 6 timer foran de, så når jeg skriver dette er klokka cirka kvart på tre der borte. Ikke det at du får spillet noe raskere av den grunn.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#27
Det der er litt morsomt å tenke på. La oss si at du chatter med et eller annet individ i statene. Idet du trykker på enter-knappen for å sende meldingen din, starter faktisk den koderekka du sender avgårde en aldri så liten tidsreise. Fascinerende igrunn.
 
#29
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+19.11.2004, 01.42-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@18.11.2004, 16.54
Noen spoilere fra deg og det vanker dugelig med fik, og jeg vet hvor du bor (Ingen informasjon)
137255​

Apropos mat, Snake er ikke glad i sopp. Ingen gourmet fan med andre ord ;)
137638​
[/b]
Hva slags sopp? Trøfler? Fleinsopp?

:p

Kan hende jeg kjøper spillet, men er ingen stor stealth-fan.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#30
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@19.11.2004, 22.05
yo da einstein! :p
138016​
Ikke akkurat, men det er da morsomt å tenke på. :ler:

Uansett, on topic ja...

MGS3 BLIR FETT FAEN TA GS ASS SISTE GANG JEG HØRER PÅ DEMSES!!!!!1111111111111111111111ktxbyekojimasangomennasaipulmegplixphettnabb
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Den overdrivelsen der ble så overdrevet at den gikk rundt fra å være morsom og ble dårlig igjen, Vanguard.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#32
Vel, den er ikke så langt fra sannheten. Ta en titt på de forumtrådene som ble postet et sted her, og du vil se at det kanskje ikke var så overdrevet alikevel. :ler:

Sånn bare for å ha det sagt...

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Apropos, jeg så en cutscene fra MGS:SE i dag. Den var (såklart) veldig lang. Det var en sånn derre russisk Ocelot-major, da. Han skjøt med pistol, men ikke med revolver. Så sa Snake at han burde gå over til revolver, da lo jeg! Så først skjøt han skikkelig kult, han majoren da, med pistol, tok liksom mange på en gang, og så tok Snake ham. Før det så sa han majoren at han var en "amerikansk djevel", Snake da. Noe som var litt teit, for han majoren snakket amerikansk han også, selv om han skulle være russer! Teit!
Uansett så var det artig. Selv om det tok lang tid. Og forresten, spoiler-advarsel.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#34
Vanguard, da ... Det der er bare fjas.

Jeg kommer til å bestille fra det enkleste og dyreste stedet nå, for tålmodigheten begynner å ta slutt. Ble litt vanskeligere å skaffe seg et spill når man må få tak i en ikke helt tilgjengelig konsoll først, ja. ^_^
 
#36
Jepp, sendte til meg i dag også. Kanskje det kommer med samme levering, siden jeg også bestilte med DHL.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#37
Opprinnelig skrevet av Vanguard@19.11.2004, 20.43
Det der er litt morsomt å tenke på. La oss si at du chatter med et eller annet individ i statene. Idet du trykker på enter-knappen for å sende meldingen din, starter faktisk den koderekka du sender avgårde en aldri så liten tidsreise. Fascinerende igrunn.
138012​
Nå ligger vi jo egentlig ikke foran dem i tid, eneste forskjell er at sola ikke lyser her når den gjør det der, og derfor har mennesker bestemt seg for å utsette klokka så og så mange timer fra Greenwich standard for at sola skal stå omtrent på samme plass på himmelen for alle når klokka er tolv, ett, to eller hva det er.

Um, ja. Newsflash det der. Det som facinerer meg er hurtigheten på det hele. Herfra til New Zealand (det landet i verden som ligger lengst fra Norge hvis noen lurte) på notime. Phew.
 
#38
Nå har jeg spilt det et par timer og det er noen ting som forundrer meg...

Er det bare meg eller er spillet mye vanskeligere enn de forrige? Jeg har rundet MGS2 og MGS1 _mange_ ganger og blir eid som bare det i MGS3...må vel trene meg opp litt.

Og hva skjer med Ocelot og de andre russerne? Ingen russisk aksent? Kjipt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#39
Vel akkurat det derre er noe jeg også la merke til i de filmene jeg har sett fra spillet, og det er at dem snakker mere eller mindre med rein britisk aksent og ikke Russisk som dem burde :/ Litt synd i grunn.
 
#40
Jepp, dvdboxoffice har fått fart i sakene her også :)

Ja, mangel på russisk aksent la jeg også merke til. Men det kan også være en grunn til dette storymessig. Aner ikke enda, ikke kommet så langt.
Noe forbedret lip-sync savnes også, men sånn alt i alt så er dette kremen i underbuksa mi til nå..