Metal Gear Solid Snake Eater

#41
Liten spoiler







Ok jeg runna snake eater i går og må si jeg likte dette bedre enn både mgs 1 og mgs 2(jeg likte nr 1 beste av de 2) Spillet i i kjent mgs stil alt for kort, men fy av meg for en sinnsyk slutt. Man forstår alt. Skal ikke spoile noe.

Gled dere
 
#42
faens dritt tbc har ikke sendt meg orderen enda, har snart ikke penger nok til å kjøpe mgs og ntsc maskin hvis de ikke sender snart.
 
#43
Ikke for å gni det inn!

Kom hjem fra jobb nå og gjett engang hva som lå og ventet på meg???

Metal Gear Solid 3 ..... KONGE :tommelopp:

Jeg gleder meg!!!! Nå går plastikken!!

God fornøyelse for meg!!
 
#45
Joda, jeg var så heldig at pakken ankom feil stasjon, så det tar enda en dag før jeg får det. Hrmf. Jaja, jeg har Pirates! å kose meg med i mellomtiden, om ikke det tar helt over spillinteressen min. For det har gått med noen timer på det i dag.

... Sid Meier skuffer ikke med sin remake av Pirates! og man blir like avhengig som man ble av originalen for 15 år siden.
 
#46
Foresten var det sånn at skulle være noen online elementer i MGS3 (noe med nedlasting av kamuflasjer etc) og er det en "lag din engen kamuflasje modus i spillet"?
 
#47
Faen, er dette spillet også kommet nå da!?

Jaja, da blir det lite med julegaver på fammen i år *knegg knegg* >_<
 

Endre

Ødela forumet
#48
Ble ferdig med spillet tidligere i dag (egentlig i går, ja). Nå vil jeg spille det igjen for å få stealth og uendelig skudd-facepainten ... spørs om jeg klarer spillet på fem timer, uten å bli sett, uten å drepe noen, uten noen continues og ikke mer enn rundt tyve saves.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#49
Du har ikke noen saftige spoilere å komme med da? =D
 

Endre

Ødela forumet
#50
Selvsagt, men det ødelegger en del for de andre som ikke har spilt gjennom spillet enda.

Men jeg kan grave frem noe ...

For de som har lyst til å spille spillet som Raiden, så er det tilnærmet mulig.

Wow, den var saftig.
 
#51
Opprinnelig skrevet av ILiuz@02.12.2004, 03.55
Selvsagt, men det ødelegger en del for de andre som ikke har spilt gjennom spillet enda.

Men jeg kan grave frem noe ...

For de som har lyst til å spille spillet som Raiden, så er det tilnærmet mulig.

Wow, den var saftig.
144916​
Nå skremmer du nok endel :D

Men jeg flirte av muligheten selv :)
 
#52
MGS3 er et fantastisk spill. Jeg har ikke hatt tid til så mye annet de siste ukene.

Det er mye bedre enn MGS2 på alle områder. Det er helt på høyde med MGS1, utenom noen av karakterene. Foxhound er en del tøffere enn.. dere vet. Har ikke helt bestemt meg for hvilket jeg liker best, men MGS1 og 3 er ihvertfall begge mine absolutte favorittspill nå.

Må vel si meg ferdig med det for første omgang. Er en del spill som har hopet seg opp mens jeg har spilt det. Travel tid, gitt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#53
Heh, det med at de har med Raiden er jo bare helt tåpelig, siden det bare er ansiktet hans som er med, og stemmen til Snake :p Og uansett så blir det bare helt på trynet.

Men her kommet uansett noe nytt ;)

Europeisk Metal Gear Solid 3 med ekstramateriale

I dag bekreftet Konami at Metal Gear Solid 3: Snake Eater skal lanseres i mars, og at den europeiske versjonen får tillegg som amerikanerne og japanerne ikke får.

Den europeiske (PAL) versjonen av Metal Gear Solid 3: Snake Eater kommer til å inneholde et nytt duellmodus, som tillater spillere å kjempe mot spillets sjefsmotstandere uavhengig av hovedkampanjen. I tillegg får den europeiske versjonen noe som kalles "demo theatre", som vil tillate spilleren å se filmsekvensene i spillet, satt sammen fra start til slutt som om det hele skulle vært en film.

Vi antar at disse funksjonene er opplåsbare, slik at det ikke blir mulig å se hele spillets historie eller spille mot alle sjefene før du faktisk har spilt gjennom kampanjen, men det er i alle fall fint at vi europeere får litt ekstra som plaster på såret for at spillet ikke blir utgitt i vår del av verden før i mars. Spillet har som kjent allerede blitt lansert i USA, hvor det har fått strålende kritikker (noe som ikke akkurat gjør ventetiden lettere for oss europeere).

Konami forteller forøvrig også at de har andre overraskelser på lager i forhold til den europeiske versjonen av Metal Gear Solid 3: Snake Eater, og at de vil kunngjøre disse etter som lanseringen nærmer seg.
Kilde: Gamer No

Og dette her ser jo bra ut!
Gleder meg bare enda mere til at spillet kommer nå hehe :p
 
#54
Personlig ville jeg heller ha sett spillet ute til juletider, enn å fylle spillet opp med ekstra materiale. JEG VIL HA MGS 3 NÅ!!!

Jeg bestillte tilogmed en NTSC maskin og mgs 3 fra statene, men det visste seg at jeg ikke hadde råd. Fikk vite av foreldrene mine at de ikke hadde råd til de obligatoriske timene på lappen, dvs 5200 ut av egen lomme og ingen mgs 3 til meg :(
 
#56
Ok, da var MGS3 fullført for første gang. Det her var veldig veldig bra, må si meg storfornøyd med resultatet. Langt langt bedre enn MGS2 faktisk og helt på høyde med MGS1. Jeg er forøvrig helt enig med thagen, en del av bossene i MGS3 er ikke like minneverdige som i MGS1, men de er i det minste veldig underholdende å sloss mot.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#58
Okey til dere som har fullført MGS3, er Solid Snake med i spillet? Eller spiller man bare som Big Boss?
 
#60
Jeg får mgs 3 på fredag, gleder meg som faen. Men hvordan strømomformer trenger jeg?