Metal Gear Solid Snake Eater

#61
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@03.12.2004, 20.58
Okey til dere som har fullført MGS3, er Solid Snake med i spillet? Eller spiller man bare som Big Boss?
145770​

Prøv ¨spoil storyen litt mer a, din homotøzefitte.
 
#62
Ble ferdig med spillet i dag tidlig halv 6. Synes det er det klart beste i serien, ja bedre enn mgs. Stort nærmere et perfekt spill kommer du ikke. Synes alle de nye tingene passet veldig godt inn, særlig cqc fungerte kjempebra. Synes også de klarer og ha noen gode twister i storyen uten at det tar fullstendig av som i 2ern.

Ekstremt bra spill, synes nesten synd på alle europerene som må vente helt til Mars.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#63
Ja-a ... NTSC-utgaven av PStwo er forsinket fra DVDBoxoffice, så det er ikke sikkert jeg får spilt det på denne siden av nyttår ... Kjipt. :( Jeg mangler ikke akkurat andre spill, men hadde håpet å kunne ta fatt på MGS3 snart, siden jeg allerede har fått spillet.
 
#69
MGS2 til X-burk var en spøk, en sikkelig dårlig port med sinnsyke FPS problemer
 

Novastrum

Feminist-elitist
#70
Jau jau, da er MGS3 i hus. Har spilt i rundt 4 timer. Dvs. Jeg har spilt i 3 kvarter og sett på film resten. MEN, i motsetning til MGS2s til tider idiotiske og kjedelige historie er denne historien interessant. Jeg må si at jeg begynner å bli litt lei av all kvasi-filosofien de skal stappe inn i codec-samtalene, men ellers er det vel greit. Spillet har også en god del mer humor, og har faktisk fått meg til å le et par ganger. Hittils føles dette mye bedre ut enn MGS2. Får bare håpe det holder seg. Gled dere.
:)
 
#71
Digger den "R1-effekten" hvor man kan se ting fra Snake sine øyne. Ganske enkelt genialt. Og actionscenene er til å miste pusten av. Man må onse litt for å skjønne alt men hva gjør da det.

Merket forresten ikke noe særlig problemer med substance på xbox, men er ikke noe god med sånt...heldigvis(ignorance is bliss).

Novastrum, det blir bedre og bedre :)
 
#72
Vi får ihvertfall litt igjen for all ventingen..

In readiness for the PAL version's March release, Kojima has again added a number of new ideas to the European versions of the game. As with Director's enhanced PAL version of Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, European gamers will get more Snake for their money than their US and Japanese counterparts in the form of four key new features.

As previously announced, PAL versions of Metal Gear Solid 3: Snake Eater will feature a new 'DUEL MODE' which allows players to battle through the game's 'Boss Fights' independently, and details the rich variety of adversaries Snake faces during the course of the game. A 'DEMO THEATRE' has also been created, and can be used to play the game's stunning link sequences in order to enjoy the many dramatic plot twists in order.

European gamers will also enjoy a new 'European Extreme' difficulty level, which is designed for hardened veterans of Snake's jungle environment, while there are two new levels in the light-hearted 'Snake Vs Monkey' mode, wherein the Metal Gear Solid hero finds himself chasing and trying to catch errant monkeys! The PAL version will also feature many face paint designs not seen in the existing version of the game, while the winning designs from Konami's global camouflage creation competition will also be included.



4. Mars!
 
#73
Opprinnelig skrevet av thagen@02.02.2005, 15.04
Vi får ihvertfall litt igjen for all ventingen..

In readiness for the PAL version's March release, Kojima has again added a number of new ideas to the European versions of the game. As with Director's enhanced PAL version of Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, European gamers will get more Snake for their money than their US and Japanese counterparts in the form of four key new features.

As previously announced, PAL versions of Metal Gear Solid 3: Snake Eater will feature a new 'DUEL MODE' which allows players to battle through the game's 'Boss Fights' independently, and details the rich variety of adversaries Snake faces during the course of the game. A 'DEMO THEATRE' has also been created, and can be used to play the game's stunning link sequences in order to enjoy the many dramatic plot twists in order.

European gamers will also enjoy a new 'European Extreme' difficulty level, which is designed for hardened veterans of Snake's jungle environment, while there are two new levels in the light-hearted 'Snake Vs Monkey' mode, wherein the Metal Gear Solid hero finds himself chasing and trying to catch errant monkeys! The PAL version will also feature many face paint designs not seen in the existing version of the game, while the winning designs from Konami's global camouflage creation competition will also be included.



4. Mars!
172058​

Synes de burde gått ann å laste ned dette med PS2 online funksjonen. Når du kan laste ned Camoflage kunne du likesågodt lastet ned sånne ting.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#75
Jeg har (spilt) sett på filmsnutter i to og en halv time nå, og må si det later til å være glimrende sydd sammen. Men Virtuous Mission falmet litt i forhold til de overdådige filmsnuttene, synes jeg. Men man fikk i hvert fall øvet seg på de nye sidene ved spillene, først og fremst Cure-funksjonen, og en Training Mode hadde vært døvere, antar jeg. Og det er vel med Snake Eater-oppdraget det begynner for alvor, tenker jeg.

MGS3 er trolig det beste PS2-spillet jeg kommer til å spille på en lang, lang stund. Håper det varer og varer.
 
#77
MGS3 er det beste versjonen av MGS spilla foreløpig, alt er drit fett der ;)
Eller hva delta zai :p
Du burde kjøpe spillet (noe jeg skal 11 marsj ;) akkurat hatt konf da...og da sitter jeg med mye penger mellom henda :D så skal kjøpe MGS3)
Men en ting, ikke ta vanskelighets grad Easy.....det er altfor lett!
Ta heller normal eller noe...
Fordi på easy treffer bossene deg hvis du står stille....
hmm.....Noen som har noen forslag om hvilke spill jeg burde kjøpe etter konfen?
Tar imot alle forslag
 
#79
Ja, skal det jeg også. Jeg spillte gjennom Twin Snakes på normal, og døde ikke mot noen av bossene. Skal også spille MGS2 på hard bare Houseman får sendt meg det.
 
#80
Vanskelighetsgraden i Twin Snakes er utrolig dårlig balansert, så det kan ikke sammenlignes med resten av serien. Hard i MGS3 er en ganske bra utfordring, og dere kan fort få litt problemer mot bossene hvis det er første gangen. Selv spilte jeg på Normal første gangen og det var en helt passe vanskelighetsgrad, plus at du får litt mer "gadgets" å leke deg med. Anbefaler ingen å gå under Normal ihvertfall.