Metroid Prime var en mega-positiv overraskelse for meg, og jeg er sikkert på at echoes ikke vil skuffe. Men på meg virker det som om nyvinningene ikke utvikler konseptet på en særlig spennende måte, expansion pakker betyr jo som regel ny historie, nye ferdigheter, men dypt nede spiller man akkurat det samme. Jeg tror det hele kommer til å ende opp som en slags deja vu, noe som hverken er spesielt negativt eller positivt.
Hva Zelda gjelder er jeg forsåvidt enig. Men Zelda er mer ett feel good spill enn metroid prime. Det er grunnen til at det slipper unna ett gameplay som er altfor forenklet, og at du praktisk talt ikke kan dø i spillet. Metroid spiller på litt andre strenger.
Gameplayet i Halo 2 er speedet opp, og det er kanskje den største forandringen, det og at pistolen er borte
Hva Zelda gjelder er jeg forsåvidt enig. Men Zelda er mer ett feel good spill enn metroid prime. Det er grunnen til at det slipper unna ett gameplay som er altfor forenklet, og at du praktisk talt ikke kan dø i spillet. Metroid spiller på litt andre strenger.
Gameplayet i Halo 2 er speedet opp, og det er kanskje den største forandringen, det og at pistolen er borte