Microsofts KINECT and shizz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2


hvor satte jeg kaffeglasset
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#3
Kinect? KINECT!? EN DÅRLIG PUN PÅ CONNECT!??!?! BURDE DE IKKE HELLER HA HATT EN PUN PÅ AT DU IKKE BRUKER NOEN SOM HELST FORM FOR KONTROLLER? HMM!??! BURDE DET IKKE HELLER DA VÆRE??!

det er det verste. Kak. Do yo thang.
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Kinectimals lets you train and play with 20 different virtual cats, including a lion, cheetah and tiger.
Joyride, a racing game, lets players use their hands to hold an imaginary steering wheel — pull your hands toward you and push back out for an acceleration boost — and their bodies to execute jumps and tricks.
Kinect Sports has six activities including boxing, bowling, beach volleyball, track and field, soccer and table tennis. To serve a volleyball, you mimic the real motion; in soccer, you can kick the ball or do a header.
Kinect Adventures includes a river-raft time trial and obstacle course, playable by up to four players. On the raft, playing as a duo, you and a partner must lean one way or another to steer. Jumping helps the raft reach special areas for extra points.
Dance Central, in development by MTV Games, brings a So You Think You Can Dance experience home.
Star Wars characters and iconic Disney favorites will be featured in separate new games being developed at Microsoft in conjunction with LucasArts and Disney.
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Så Nintendogs, Mario Kart Wii, Wii Sports og Just Dance med andre ord... Navnet Kinect føles også uendelig mer tungvindt enn enstavelsesordet Wii. Må si jeg er noe underveldet foreløpig.


Kinect set for November launch
Ryktes å koste rundt £50, dvs ca 600 kr i butikkene her til lands.

Nærmere dato og ikke minst pris blir trolig røpet på konfen i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Men PlayStation Oh Shit An Owwwwwl da dere.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Det var da vel tidlig for butthurt?


edit:
Kilik skrev:
Navnet Kinect føles også uendelig mer tungvindt enn enstavelsesordet Wii.
Jeg fant ut jeg hadde stavet det feil på IRC to ganger allerede.
 
#10
Danske fansider priset den vel til ~1200kr, spørs på versjoner og shit. ps: Navnet suger pps: Minority Report UI ser futuristisk og tøft ut.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Danske fansider priset den vel til ~1200kr, spørs på versjoner og shit. ps: Navnet suger pps: Minority Report UI ser futuristisk og tøft ut.
Akkurat det skal jeg gå med på, Minority Report UI er unektelig pimp og circa det eneste jeg gleder meg til ved hele driten.


Redigert: Siste nytt er at Kinect kan se inn i fremtiden!!

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Vprst.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Dette årets Killzone 2-trailer. Caller det nå.
 
#16
omg -.-
 
#17
åhh hahaha jeg gikk inn på /v/ (som i dag heter "/v/ - vuvuzela") samtidig som jeg satte på den videoen og trodde alle de hornene var en del av musikken til den videoen. Det funket faktisk, på en bizarr måte.

Ellers så er det fett å se at alle spillene vi har hørt om er livsstil/partyspill.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#18
Det er greit å få vite i god tid hva jeg ikke skal kjøpe. Ubrukelig søppel, hva er så jævlig galt med å sitte og slappe av med en håndkontroll når man spiller?