[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var det ikke det jeg visste. Jeg tenkte med en jævla gang noen foreslo helt flatt brett at dette kom til å skje, men slik er det nå. ^^

Sånn ellers rakk jeg ikke å slå på før jeg stakk hjemmefra i dag tidlig, sorry.
 
Enig med Agradula, det eneste som fristet var å lage dickeri.
 
Her er link til haxx til alle dere som er lei av å bygge stativer overalt.

http://www.speedyshare.com/files/21861860/Minecraft.zip

Kjør Run.bat (og se windows folderen forsvinne hehe neida) og skriv inn brukernavn å passord, så paster du bare SG URLen på en Add der, med mindre dere får med mine bookmarks da, da er det bare å dobbeltklikke på "SG".

PS: Nå har jeg og Novastrum mekka hus i hele kveld, og det er mange ledige tomter i nabolaget vårt! Bare ta turen i det tommeste hjørnet på mappet og velg dere en tomt!

Edit:

Her har vi et bilde over the up and coming nabolag; Sexbomb Resort eller hva Fettbestis kalte det. Alle må ta seg en tomt å bygge noe fantastisk, heia heia!

 
Har ikke blitt haxxora så langt. Og lasta den ned fra World of Minecraft. Men strengt talt er det bare nytting når man skal bygge gigantiske sprites.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Som detta



Siste spriten jeg gidder noensinne. Blir helt assburger av detta.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Men jeg må si, jeg testet sånn flyhack, men på min egen server som bare fungerer her hjemme. :( At det er ikke noe gøy med flyhacken. det gjør bare at du lager ting altfor lett, og litt av moroa er jo begrensningene du har.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Bygde meg en bungalow og klatret til toppen av de høyeste tårnet, det tok en stund! Når jeg hoppet derfra tok det meg syv sekunder å nå bakken, imponerende. Men jeg savner terreng, for det var gøy å bygge broer og tilpasse borger til terreng og sånn. *klageklage*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du går argumentet ditt litt etter i sømmene er jeg redd du vil oppdage at joda, det kan jeg.
 
Kunne du maila meg level fila Fettbestefar? Jeg og to kompiser har lagd så utrolig mye på den av vi vil bare hoste vår egen så vi kan bygge på, gjennom hele natta!
 

Lodin

Der Waaaah
Fuck yase!
Notch skrev:
Infdev update, time to sleep

I’ve updated infdev with the new trees, sand and gravel, plus fixing the lighting code. I have to go sleep now.

Monsters and animals were supposed to be part of this update. They work on my local computer, but for some reason, it’s not spawning created on the web page version.

I still need to work a lot on optimizing the code, and I think there are a couple of new bugs in there that I will fix this week.

I expect to start work on multiplayer next week, hopefully.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kunne du maila meg level fila Fettbestefar? Jeg og to kompiser har lagd så utrolig mye på den av vi vil bare hoste vår egen så vi kan bygge på, gjennom hele natta!
Det kan jeg, vettu. Når jeg kommer hjem i ettermiddag.
 
Topp