[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

#81
Jakkson
 
#83
Hadde samme problem når jeg skulle skrive BROOM over raserbilen min, men fikk det til såvidt, men det var fordi jeg starta alt for nærme kanten, men fuck it azzzzz

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
SOPEKOST

Dagens fangst. Det dere ikke ser er at Magster og GungHo bygde en jævla underjordisk by av katakomber, under den gullpyramiden. Gærninger, hele gjengen.

Ble litt fornøyd med den blå dragen jeg mekka, forøvrig. ^^
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#87
Favorittingen jeg lagde i dag er hulepenisen av sand som kommer i mål. Jeg var såvidt begynt å lage Ginormo Sword-fyren før serveren ble tatt ned, også. :V
 
#88
Ser nå at jeg kanskje bør droppe platformen oppå pyramiden. Og hva er den røde svevende driten som skygger for byggverket mitt?:argh:
 
#90
Jeg klarer ikke å se hvordan det skal forestille et hjerte, men du skal selvfølgelig få ha den der om du må. :D
Det er forøvrig ganske kjipt at grensa for hvor høyt man kan bygge er så lav, men jeg vet skal gå ann å starte servere der man kan bygge ca. 10x høyere en det vi kan nå. Det går selvfølgelig utover arealet av overflaten på kartet da.
 
#91
Det hjertet så faktisk jævlig fett ut i riktig vinkel, props til gungho
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92

Novastrum

Feminist-elitist
#93
Åssen mekker du de isometriske bildene?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#94
Det er et eller annet bare serveradminen har tilgang til såvidt jeg vet.

Ellers: Så mye fint dere lager!! Jeg skal prøve å slenge meg på neste gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Man kan ta oversiktsbilde med F7. Det funker dog bare en sjelden gang i blant så her har Yeti vært heldig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Næh. Først trenger du en lagra level, og så trenger du et program som kalles Isocraft, og så kjører du det programmet.

E: Og da blir resultatet noe sånt som dette.
 

Lodin

Der Waaaah
#99
Jeh, også skriver han stygge ting om folk og lager peniser under borgene dems.

Neste monster Notch skal slippe:


Ikke egentlig. Neste monster er slimes. De blir delt opp i mindre utgaver når man dreper dem og kan klatre opp loddrette vegger.
 
Om det ikke er no stress å hoste server kan jeg muligens få en kompis til å slenge opp en på hans/vår. Om Yeti har alt klart osv kan jo han kanskje forklare hvordan han gjorde det siden jeg er /effort