[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så den der på RPS, den så fullstendig drit ut. Hater fargene. :(
 

Lodin

Der Waaaah
Enig i at fargevalget ikke er helt supert. Det er en svart\hvittvariant og som ser bedre ut, men er helt uspillbar. Uansett et artig eksperiment som er 99% mer artistisk enn alle andre pakker som bare prøver å være MC HD.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv bruker jeg Painterly Pack, bare for litt variasjon og farger som matcher litt bedre enn de i originalspillet. Ikke at standard-Minecraft er stygt, men jeg foretrekker denne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenkte å teste det i løpet av helga, det der er akkurat sånt jeg blir gira av.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Resultatene av 4 dagers Minecrafting i juleferien :)


Her er mitt første slott... glemmer alltid å passe meg for de grønne selvmordsbomberne når jeg går ut døren. :p På et punkt sluttet jeg bare å lage til den majestetiske porten min hver gang.


Nå har jeg flyttet sakene mine ned i den koselige hytten...


Plassert inne i Tutan Tower!


Ganske fornøyd så langt. Planlegger å lage Mario-inspirerte, flygende øyer der inne.
 

Lodin

Der Waaaah
Minecraft er i beta og den ene tingen 90% av brukermassen ba Notch fikse er fiksa!
You can now throw eggs
Jo også funker inventories i SMP og stort sett alt annet. Det neste blir litt juleoveraskelsesingsings.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og hvis du muser over ting i inventoryet ditt står det hva det er for noe. Mulig det ble lagt til i forrige uke, men det er iallfall neat as heck.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Neste uke skal det komme vann-mobs, jeg er bekymret for at min behagelige utforskning av kystlinjer med båt kommer til å bli ødelagt av Nessie! D;
 
Huff, jeg blir så irritert, nå har jeg prøvd alt for å få en server til å funke over nettet, men den funker bare for meg og min søster lokalt. Få liksom ikke opp den forbaskade Port 25565 uansett hvor mye Port Forwarding jeg har gjort om og om igjen.. Andre som muligens vet hvorfor andre venner av meg får opp enten: Connection Refused eller Connection Timeout: connect ?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Post en screenshot av portforward-oppsettet ditt og utdyp litt om hva dere gjør i gjerningsøyeblikket. Vrient å hjelpe uten informasjon.
 

Lodin

Der Waaaah
Spillen har kake! 3 milk (bruk en bøtte på ei ku, man får bøttene tilbake), 3 sugar (bambus er nå sukkerrør, men man kan fortsatt lage papir av dem), 3 wheat.
Jo også kommer det en orntlig update på torsdag. Det blir en testversjon så man må gå til hjemmesida og spesifikt laste den ned. Det fordi folk ikke skal kunne butthurte og klage når den uungåelig ødelegger alt.
 

Lodin

Der Waaaah
En million solgte kopier av spillet må være en rekord for en beta. I den anledning kommer det endelig en update med litt substans. Foruten førnevnte kake dukker det opp klosser som via redstone og litt magi spiller musikk og en ny mobb. Kanskje den under vann?
Spørsmålet er om kroppene deres er klare?
 

Lodin

Der Waaaah
Den er ute, GO GO GO!
Minecraft Beta 1.2
Minecraft Beta 1.2 is live. All servers need to be updated to 1.2.

New features:
* Note blocks (right click to tune, trigger to play)
* 15 wool dyes
* A new water dwelling mob
* New tree types
* Reeds magically turned into sugar canes. They still make paper.
* A bunch of new crafting recipes
* One secret useful block
* One secret pretty block
* Cake
* AND MOAR, probably. I forget!

Bugfixes:
* Paintings work in multiplayer
* Disconnecting while riding no longer keeps the player in the world
* A bunch more state is properly synched in multiplayer
* Fixed colors going weird on PowerPC
* Fixed a horrible chunk reload loop in singleplayer
* Fixed most lighting bugs in newly generated SMP maps
* Falling sand behaves better in SMP
* Fixed a few crash on load level bugs
Nå ble ull ca. 10.000 ganger mer nyttig. Også har jeg ikke tenkt å bevege meg nær vannet.
 

Lodin

Der Waaaah
Den jævla updaten!



Men SP funker fint (med litt lagg) og jeg kan farge ull svart med blekksprutblekk så det driter jeg i. :p