[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kan godt starte en server for min del. Den ble så mayor bugga pga de massive byggene at når det begynte å komme monstere så ble alt kjipt og lægg helvete. Hadde det vært kult å klare å bygge noe massivt med folka og teamworke mot fiendene.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er en sånn knapp, der det står rediger.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Elfkin lagde ny verden på sg.elfkin.no, men det var samme laghelvetet der og. Da han var alene i verdenen gikk det bra, etter førstemann joinet gikk ting bæsj.
 
Etter serveren vår ble resatt dabba SMP av litt. Etter hvert satte jeg opp min egen server (igjen). Vi har gjort Minecraft PVP litt mer interessant!


1vs1 er litt ubalanser, sa litt endring I klasseoppsetta må til. Vi er også snart ferdig med en all vs all "dome" arena, den blir tøff!
 
Det er fordi de har flytta på serverene sine, og hver gang du logger på en server som står i "online mode" så sjekker den opp mot Minecraft.net sine server. Når den ikke får kontakt eller sliter med å få kontakt er det ikke alltids du kommer gjennom, selv til dine egne servere. Men de er ferdig med migreringen nå, så det burde fungere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er vel to uker siden det der ble posta på RPS, men fortsatt kult, ja.
 
Hvem faen bryr seg når det ble posta på RPS (hva nå enn det er), så lenge det ikke er posta her? Det var tøft forresten. Her er et freaky klipp for å ikke bare være tosk:

 

Lodin

Der Waaaah
Pluss at det var vel bare et bilde av modden? Og den tubben er fra tirsdag. Her vil jeg si at hettfesten eide seg selv istedetfor å olde meg.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Vet at ikke dette har noe med minecraft å gjøre, men er related til kinect/minecraft-greia:

Imagine the possibilites med enda et par kinektkameraer plassert i rommet. (protip: det funker dessverre ikke så bra pga. infrarød forvirringe med mer enn en knekt :()
 

CyberK

Finner ikke på noe.

Lodin

Der Waaaah
Og bare for å prompe tråden helt ut av gir så har MS lova offisielle drivere til Windows etterhvert. Programvare er og noe de tenker på.

I MC sin verden er derimot Notch vprst. Nå har han tatt en ukes ferie for å feire morra sin 60 års dag. :ras: