[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da er det på tide vi greier å ordne en offisiell Spillegal-server. Elfkin kjører Windows Server 2008 og serverversjonen av spillet kjører visst ganske ustabilt, og det er derfor vi har hatt problemer. Noen andre som kan hoste?

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg og kompisene mine har en server, men jeg poster ikke adressa her for da blir'e no' vandaliserings.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du var ikke innom SGs forrige server altså? Det var bare produksjon der.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg har en ulv! Og han er så søt at bare hjælp. <3<3<3

Lurer på om jeg skal gjøre som Fantomet og kalle han Ulv, eller Fido.

PS: <3

Cycerin

Haha, hvorfor i helvete gjorde de det vanskeligere å svømme mot vannstrømmen. Nå er det virkelig helt fantastisk å griefe med vannbøtter.

Cycerin

PS dere kan sikkert få leke med serveren vår, må bare høre med han ene kompisen min som hoster faenskapet.

E: han er for ubrukelig til å ha noen whitelist, men send meg en PM så får du adressa

Aslak

Humanoïde, incognito
Finnes det noen hete tips for å skaffe seg en hund/ulv? Har vasa rundt i skogen et par ingamedager, men ikke kommet over noen. Har forøvrig heller aldri sett blekksprut. Er det på tide med ny save, kanskje?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sprekkblut har jeg sett plenty av, er stort sett bare å loffe litt rundt på åpent hav. Bare så det er sagt.

Lodin

Der Waaaah
11/11/11! Lær dere å elske den datoen siden det er når Minecraft er "ferdig".
Jo også skal det dukke opp sporadisk regn og snø sammen med chieves forhåpentligvis neste uke.

CyberK

Finner ikke på noe.
Du må finne deg en passe nordisk skog å vase rundt i, tundra eller bjørkeskog tror jeg er de heteste kandidatene. Personlig fant jeg bikkja mi på vei bort fra en slik skog, så de vandrer nok også litt rundt i grensetraktene til skog og slikt. Sørg for å ha masse ben, for du må mate hver ulv med et tilfeldig antall ben for å gjøre deg til venns med den.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er max fag at ikke Norge har XBLIG, svenskene har det for pokker. :argh: