Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg

Men jeg håper inderlig at MW2 får mer DLC.
Halo 3 og Gears of War 2 får DLC i bøtter og spann mens COD MW fikk en ussel map pack.. EN!!

Det er ikke godt nok for et spill av dette kaliberet og med tanke på hvor populært det var og enda er.
Ellers ville jeg gjerne sett MW2 gjøre ting litt anderledes enn hva vi er vant til fra COD4 og COD WaW uten at jeg konkret kan si hva i detaljer. Det blir Infinity Ward sin jobb uansett og de skuffer sannsynligvis ikke.
Men her er ihvertfall noe av det jeg kunne tenkt meg å se i Modern Warfare 2 :
-Enda flere spillere online samtidig. Tenker retning minimum 32 spillere, gjerne 64.
- Spawning som ikke suger balle (Gjerne tillate spawning med Squad som i Bad Company)
- Mindre respawn tid i hardcore modusen (Ja jeg er utålmodig)
- Ingen kjøretøy i Multiplayer med mindre det er balansert til tusen.
- CO-OP i kampanjen, gjerne der alle spillerene er forskjellige med forskjellige egenskaper/perks
- Nye perks (Noe som er mer eller mindre bekreftet)
- Thermal Vision (Noe som sannsynligvis dukker opp)
- Enda mer customization på våpen, gjerne også på vår egen soldat man tar online.
- Mulighet for å skaffe mer ammo fra kasser istedet for å måtte blåse en perk på ammo.
- Dogtags. Knivstikke folk i Bad Company for dogtags var konge og jeg vil ha dette i MW2!
- At krysset som vises når man treffer folk bak vegger osv blir fjernet. Mye av hensikten med gå i skjul forsvinner når fienden bare sprayer mot skjulestedet ditt for å finne ut din eksakte posisjon. La fienden heller gjette/analysere ditt neste trekk.
- Litt mer rekyl på de kraftigste våpnene.
- Våpen som blir plukket opp 2nd hand fra bakken kunne hatt en bitteliten sjanse for å henge seg opp/låse seg.
Kommer egentlig ikke på noe mer i farten foreløpig. Får heller ta en ninjaedit om jeg skulle få idé diaré