I COD trenger man virkelig ikke tilbakemelding via rumble, man får det visuelt og via lyd i bøtter og spann.
Sitert for sannhet. Har begynt å spille litt Moderne Farfar 2 på PC nå, og det er i det hele tatt en imponerende sensorisk opplevelse til tider. Metal-riff når du dreper folk for eksempel.
Når det er sagt så er Farfar 2 fortsatt den mest sublime koblingen av FPS og rollespill jeg har vært borti, og det gjør veldig lite at man ikke trenger å være så jævla god for å stige i gradene relativt raskt. Match Bonus og Challenges er intet mindre enn mesterlig design, og Care Packages - som innledningsvis virker som fjasete smårusk - er genialt. Hvis du ikke har Care Package som killstreak reward permanent er det noe galt med deg. Sleng av gårde en røykgranat og se folk flokke til deg som bikkjer. Og hvis du er heldig får en av folka kassa i knollen. Herlig.
Kan jo skrive litt mer også, hvis noen bryr seg. Jeg vil vel ikke nøle med å kalle Modern Warfare 2 for nettopp Modern Warfare 2; en oppfølger til Modern Warfare, med noen små men veldig viktige endringer som gjør mye forskjell for opplevelsen. Dette med at du kan tilpasse opplegget ditt i større grad gjør at det blir mye artigere å eksperimentere litt, og de tidlige utfordringene til våpnene er såpass lette at du fort får resultater. Grinda meg opp til Akimbo MP5 på en kveld, for eksempel. For tida går det i SCAR-H med dot sight (satser på å grinde meg opp til jernpunktsikte snart), og jeg fikk akkurat Heartbeat Sensor så det blir jo spas. Kan også si at jeg både liker og misliker de nye brettene; det er mange jævlig solide brett inkludert, men alle virker som variasjoner over det samme temaet. Savner noen mer åpne brett med litt mer høydeforskjell og klare siktelinjer.
Uansett så er det vanskelig for meg på stående fot å finne et bedre skyt-folk-i-ansiktet-spill enn Modern Warfare 2 hvis du vil spille på nett, så jeg ender opp med et anerkjennende nikk.