Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63
D

Deleted member 91

Gjest
"Oida, den platte fornærmelsen min gikk på trynet, best å late som det var tøys."

Når det er sagt, hva sier folket tiiil f.eks noen runder i åtte-tida i kveld? Forventer fullt oppmøte her, alle som ikke dukker opp får permban. Buggz, oma, Dirty D, Justin, på tide å reppe her. Klantag valgfritt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, spilt litt mer enspillermekk i dag og... hva i hælvete tenker egentlig folk som lar seg provosere eller begeistre av den der sekvensen på flyplassen? Den skjer tredve sekunder etter at du hopper over et juv på snøscooter. Dette spillet foregår i Hollywoodland og har ingenting med virkeligheten å gjøre, folkens. :D
 

Lodin

Der Waaaah
Hverken flyplassmasakeren eller å jogge rundt i et utbomba DC gjorde en dritt for meg. Mest intense øyeblikket i spillet var når man rappelerer ned over en kar, sakte stikker en kniv i halsen pån og så stirrern i hvitøyet med han drukner i sitt eget blod. Det var bad ass.
 
Jævla fitter, her stiller jeg på tida og så sitter Pikkolahs og ser film for faen. JustinCase sier at jeg må ta kontakt med Buggz og drit så ordner alt seg. Alt ordnet seg ikke, jeg spilte alene. :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Pikkolas er den som fortjener et møte med banhammeren her. :argh:
Vi var fire som spilte kl 20 og et stykke utover: Justin, ganon, Scary Paladin og jeg.

EDIT: Rettelse, vi spilte fra 16-17 og godt forbi kl 20.
 
Rage på MW2. Spilt et par timer i dag, shit rocker som forventet, savner fortsatt egendefinerte regler og slikt (som man får med dedikerte servere), men det er fortsatt moro.

Samtidig er folk fortsatt like dårlig i FPS på pc, så jeg rocker sånn passe greit, Har vel spilt i rundt 5 timer eller noe sånt, har noe rundt 7/5:k/d.

Også har jeg fått Upriser i nesten alle matchene jeg har spilt, gg bra matchmaking. (er vel lvl 20/21 eller noe der)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Pikkolas er den som fortjener et møte med banhammeren her. :argh:
Vi var fire som spilte kl 20 og et stykke utover: Justin, ganon, Scary Paladin og jeg.

EDIT: Rettelse, vi spilte fra 16-17 og godt forbi kl 20.
Jeg sendte melding til CockMcBalls og ba ham poste her, men neida! Jeg ble plutselig dratt med på no Assassin's Creed 2ings og glemte meg litt. :$ Og fordi som syns jeg så på film, dere skal vite det bare var burken jeg hadde glemt å skru av. Så det så.

Når det er sagt, jeg ... er med neste gang? :kaffe::durrdog:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Som Lodin sa et par sider tilbake; det samme som deg, bare tidligere. :)

Akkurat nå føler jeg meg litt sånn som Maximus. Jeg synes MW1 har mer å tilby meg, så jeg gidder ikke kjøpe noe nytt kådd før jeg er maksa ranken min az.
 

Lodin

Der Waaaah
Noen har finni litt av DLCet IW sansynligvis hadde tenkt å slippe neste år. :durrdog:
The first gametype – “gtnw” – is Global Thermonuclear War. To play, simply capture the objective: a nuclear bomb. When captured, the bomb detonates…

The second gametype – “oneflag” – is One Flag CTF. To play, capture the flag in the middle and bring it back to your base.

The third gametype – “vip” – is VIP. To play, defend the VIP. Or, if you’re on the other team, kill the VIP.

These gametypes were only tested on Afghan and Favela. They may not work for all maps.”
 
D

Deleted member 91

Gjest
Unbiased nyheter fra Modernwarfail2.com, ja. Her er en gæren tanke: Kanskje de faktisk, jeg veit ikke, ble klippa fordi de ikke funka ordentlig på alle karta? Haha bare kødder, kom ann gutta nå Nickler og Dimer de oss igjen hær ! !