Mortal Kombat: Back to Basics

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fatalityen hans er at han skjærer av'a puppen.
 
Like glad om det ikkje kjem ekslusiv Xbox360-karakter, PS3 er einaste aktuelle fighter-konsollen uansett. Akkurat som at Xbox360 er konsollen for FPS. Jaja.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Pff. Jeg eier en PS3, men spiller alle fightere på 360. Online-opplevelsen er jo enestående der.
 

Lodin

Der Waaaah
Det egentlige eksklusivet 360 får er en ekstra bane og et minigame hvor avatarer kledd ut som MK-folk fighter. :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og mer da:

 

Lodin

Der Waaaah
Bare jeg som syns det ser sinnsykt ostete ut med den plastboksen tatt fra ei pakke med fiskegrateng under kontrollene? :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror


Og her, kan vi se at, de av en eller annen grunn, syns at SubZ også bør ha en alternativ cyber, ninja variant. :ehm:
OLD! Sjekk forrige side. Eller så var det forrige før der igjen. Jeg husker ikke, det var så lenge siden.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvis du ser nøye, så ser du at Sub-Zero er å finne to steder. Nederst til venstre og øverst til høyre.
Det er sikkert bare en re-imagening av han, siden historien blir fortalt på nytt.
 

Lodin

Der Waaaah
Erke nåværende SZ broren til orginalen fra enern som ble drept av Scorpion? De kan ha tatt liket hans og mekka en cyborg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jo, SZ fra MK2 og ut er broren til MK1-SZ, som ble drept av Scorpion. Men MK1-SZ er allerede Noob Saibot.
 
Har spilt igjennom demoen flere ganger nå og... det er ikke så veldig bra det her assa....

Føles litt treigt og gammaldags... flyter dårlig. Synes SFIV greide nå-skal-vi-lage-en-2D-som-er-3D-beat-em-up mye bedre.