Mortal Kombat: Back to Basics

#61
Haha, afghaner tror han kan noe, men så blir han bare BITCH'n'Slapped by Fettypant!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#65
Er det en som kan leker må det være Lodin. Stoler på det han sier der.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Problemet er at greiene deres per i dag omtrent ikke har noe artikulasjon. Om så bare skuldre og hue kan snus er man heldig. Dog ikke så jævla viktig i en bokstøtte. :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#67
Det finnes faktisk to forskjellige Kollector's Edition-figurer.



Jeg liker bokstøtta bedre. Litt mer oppfinnsom og praktisk.
 
#68
Problemet er at greiene deres per i dag omtrent ikke har noe artikulasjon. Om så bare skuldre og hue kan snus er man heldig. Dog ikke så jævla viktig i en bokstøtte. :p
Gotcha. :)

Har verkeleg ikkje peil på slike ting, fekk ei plast-Chun Li med min lt.ed. av SFIV då eg forhåndsbestilte den, aner ikkje kor ho ble av. Finner eg ho skal noken her få ho av meg.

Og bokstøttene hadde eg blitt slaktet av fruen for å sette på display. "Må kje vise sånt til guttungen!!!" etc. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Har verkeleg ikkje peil på slike ting, fekk ei plast-Chun Li med min lt.ed. av SFIV då eg forhåndsbestilte den, aner ikkje kor ho ble av.
Ryu og Crimson Viper her. Kanskje SFIV også hadde forskjellige utgaver?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#70
Var forskjell mellom PS3 og 360, om jeg ikke husker feil.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#71
Australia BÆNNA denne spillen.

Jeg får litt nostalgifølelse over dette. Ikke siden de glade Sega-dagene har Mortal Kombat blitt lyst i bann.

EDIT: Jess da, grunnlag for bannlysing:
Quan Chi explicitly rips his opponent's leg off, accompanied by copious bloodspray. As they lie on the ground, he explicitly beats them with the severed leg for a prolonged period of time.
[yt]dqvW0PMpmMo[/yt]

Beste finishern.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#72
[yt]xYDRPjyFMRU&feature=player_embedded[/yt]

Noen av modusene ser jævlig artige ut.
 

Lodin

Der Waaaah
#73
16 mars kommer det eksklusiv PS3 demo. For de som er dumme nok til å betale for pluss dukker den opp allerede neste uke.
Av alle spill Sony kunne valgt å pushe penger på...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#74
...så velger de for all del det beste spillet.
 
#75
Det blir pusha overraskende hardt fra alle kanter, synes jeg. Warner legger spenn bak, utviklerne lover gull, pressen er veldig positiv (hvertfall hvis du stort sett henger på kjempebomba :p) og Sony gir dem Kratos siden Hip Hop gamer foreslo det. Snodig, men Ed Boon virker som en kjernekar så synes det er litt stas også.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#76
23 minutter langt intervju med Ed Boon :)wub:), og litt gameplay innimellom.

On the Spot suger forresten. Kleineste starten på et intervju jeg har sett.
 
#78
Synes fortsatt det er weird at slikt som dette blir lett vist på jutub mens porr, neida. Det er fælt.

Men men. MK er fantastisk. Men dette skal speles langt fra guttungen!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#80
Sonya Blade fra Mortal Kombat 3...



...er klart...



... den heiteste spilljenta...



... noensinne.