Nå med dun på overleppa: Resident Evil 6

Lodin

Der Waaaah
#82
Demoen er vistnok ute til 360 og PSN iløpet av dagen for dere plebeierne som ikke kjøpte Dragon's Dogma. Kan dere også finne ut at dere ikke har lyst på dette.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#83

Så har folk her prøvd demoen? Synes Leon-delen var god. Kontrollen var tight (Jeg hører ikke til gjengen som klikker i vinkel over endringer i kontrolloppsett og styring). Mer Dead Space enn Resi 4/5, noe som ærlig ikke gjør meg så mye.

Chris-kampanjen var nærmest Gear of War-esque. Hele greia var veldig kaotisk, så fikk ikke noe særlig inntrykk, bortsett fra at det er langt unna det tradisjonelle resi-gameplayet.

Husker ikke navnet på han tredje karen, men det var i hvert fall mye kul melee. Generelt for alle tre kampanjene var fantastisk musikk og produksjon og helt okay grafikk. Kommer til å plukke det opp, siden det garantert blir gøy tidtrøyte.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#86
men famitsu solgte ga det 39/40 :riffa:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#87
Forventet ikke annet! Jeg er egentlig ganske usikker på om jeg gidder plukke dette opp i det hele tatt. RE har blitt så utrolig søppel post-Mikami. Skal se hvor mye jeg orker å spille av Revelations før jeg klikker pga stadige cutscenes og idioti.

Interessant at Eurogamer sier RE6 er "possibly the largest and longest action game in history". RE5 er mye kortere enn 4, men også mye mindre artig. Vet ikke om jeg orker nærmere 20 timer med RE5.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#89
Siden når brydde noen som helst seg om hva Sterling mener.

Er litt smålunken selv, men plukker det opp. Det ikke er noe annet å spille for tiden, før Dishonored om to uker. Leon-delen virker helt opp gata mi, men spørs om jeg drøyer de to andre campaignene til rundt juletider. Blir sikkert helt kurant actionfest.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#90
Eurogamer sin konklusjon/oppsummering var en veldig grei formulering på et inntrykk jeg har hatt av spillet utifra det vi vet om det så langt.

Capcom's uncertainty about the series' identity post-Mikami (and post-Uncharted) is hardcoded into its structure: four campaigns offering different, flawed expressions of that potential. And the inevitable price for this wavering is a lack of coherence.
Jeg likte RE5 veldig godt i coop selv om jeg vet den "floppa" hos RE-fans. Greia blir da om du skal gå tilbake til hva RE-fansa vil ha, eller fokusere og utvide på hva folk likte i RE4/5 . Det å ville gjøre begge blir liksom bare generisk grøt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Øh. Tre uker, jeg caller det.
 

ganon

The Boshy
#97
Men er det noen som har skaffet seg det ennå? Har sett litt på gamefronts playthrough og det ser fett ut. Blir å co-ope i nær fremtid.
 

Lodin

Der Waaaah
De som lasta det ned på PSN fikk ikke spille fordi spillet så prøvde å laste ned en patch og det kræsja hele greia. Det er fiksa nå, men de må laste det ned på nytt igjen. =D