Hva jeg har irritert meg over så langt:
-Som alltid tror jeg spillet kunne bydd på mye mer underholdningsverdi med et "retry-mission"-alternativ. En mulighet for å skippe trippen (Trip-Skip

) har blitt innført, men den kan jo kun benyttes i utvalgte oppdrag. Such a drag.
-Siktesystemet er betraktelig bedre enn hva det tidligere har vært. Nå er faktisk de skyte-baserte oppdraga morsomme, og ikke bare et frustrende håp etter flaks. Som de tidligere var, ingen ferdigheter hadde noenting som helst å si. Men det er allikevel litt gebrokkent og danner ofte allianse sammen med kameraet og skaper krøll. Når man i tillegg prøver det i manuell-modus kan man bare glemme å treffe noe av hva man faktisk sikter på. Men det er som sagt bedre.
-Kamereat - som jeg nettopp nevnte - er også en liten gnom. Til tross for at vi har blitt tildelt en egen sticke til å kontrollere det med, skal det godt gjøres å kunne dra en 180 graders (eller høyere) rotasjon rundt CJ mens man er i bevegelse (løper, svømmer, kjører you name it). I kjøretøy synes jeg også det henger litt etter idet man svinger, slik at man ikke på forhånd får et godt overblikk av hva man svinger i retning av.
-Som andre også har nevnt er det litt konsentrasjonsleir-aktig å la oss måtte se gjennom en 10 sekunder lang animasjon hver gang CJ skal prøve på seg et nytt plagg. Dette har blitt til den ene og alene eneste grunnen til at jeg fremdeles jogger rundt i den hvite tank-topen.
-Fartsfilteret som mange kritikere applauderer er kun et filter for å skjule at spillet ikke klarer å oppdatere alle teksturene fort nok når man kjører i høye hastigheter. Slike Nintendo-triks kan de spare seg for. Regnfilteret er også ufattelig lite attraktivt, får det til å se ut som om bildesignalet blir sendt via bakkenettet til en ekstern hus-antenne.
-Mer stabile sjåfører som faktisk visste hvor de skulle FØR de sto i midten av et veikryss ville også sunket blodtrykket mitt betraktelig. Eller som en annen nevnte en form for blinklys.
-Forskjellige vanskelighetsgrader kunne også vært en mulighet, oppdraga til Zero er nemlig litt vanskelige. Det samme gjelder også de fordømte, flaks-avhengige kappløpa til Cesar. Bare møl, alle sammen.
Ellers er spillet ganske morsomt.