Neptune's Pride II - Tritons of fun

demake

Seksuelt godteri
La meg forklare...det jeg tror jeg har forstått.

Science gjør at man levler teknologi raskere.
Industry gjør at stjerner bygger flere skip pr time
Economy gir deg mer schpenn å rutte med
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Science øker forskningshastigheten, economy gir deg mer pæng per dag, industry lager fly passivt over tid men uten ekstra kostnad. Det koster bare å bygge "bygningen".

Faktisk ikke sikker på hvilke av dem som er intakt når en stjerne bytter eierskap.

Edit: hore
 

demake

Seksuelt godteri
Skjer det noe på kartet i dag? Aslak ser ut til å slite. Noen andre?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Science øker forskningshastigheten, economy gir deg mer pæng per dag, industry lager fly passivt over tid men uten ekstra kostnad. Det koster bare å bygge "bygningen".

Faktisk ikke sikker på hvilke av dem som er intakt når en stjerne bytter eierskap.

Edit: hore
Eco går dukken, Ind bevares oooog hvis det er som i NP1 gjør Sci det også. Nå avslører jeg vel at jeg ikke har kapret no' vitenskapings helt ennå, da.

Og bare for at det skal være helt nøyaktig: Hver Eco gjør at du får $10 ved Production, som er hver 24. time i spillet vårt. Hver Ind på en stjerne gjør at den produserer 0,25 skip i timen. Hver Sci legger til ett poeng på den valgte techen du risørtsjer, ved hvert tick (som er hver hele time i spillet vårt). Jepp. Kan tenke meg at ingen har forklart det i loggtrådene fordi dette er ting som er så opplagte og viktige at du bare veit det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
(Og steike, dette trodde jeg faktisk at jeg hadde gjort i dag. Der ser man.)

Alle karta mine, Tomas. De skal du få.



Han derre kak, altså. Han æ'kke snau. 34 stjerner og en knapp ledelse? Sett på makan. Hakk i hæl har vi Tomas og SirkusEliassen, med 33. Kan det være noe ondt blod mellom de to, kanskje? Mon tro? Næh. Ludvig har nok sakket alvorlig akterut, og begynner å bli spist opp av Alyosha og resten. Demake står på stedet hvil, og vår venn Drauden later til å ha fått seg et par trøkkere. Hvem har vært slemme mot deg, Drauden? Du kan si det til oss, vet du.
 

demake

Seksuelt godteri
På stedet hvil du liksom. Heh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På kartet hvil du liksom. Kart.

(Nok en gang: Jeg trodde jeg hadde mekka kart. Sorry.)



Her kan man se da, at Tomas, han er jaggu ute på tokt. Kak og Fetthesten følger hakk i hæl, lurer på hvor de har funnet alle de stjernene. Helt urelatert kan vi se at Drauden har sunket ennå litt lavere, og at Aslak fortsetter mot kanten av stupet. Midt på tabellen har vi Demake og TivoliMartin, spesielt Martin ser ut til å være ute i ruskevær. Alyosha var langt nede for noen dager siden, men har spist seg opp igjen. Hvordan i alle dager skal dette gå videre?!?!?

?!?!?!?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ennj om polisn kjæm å slår dæ ihjæl, da?
 

demake

Seksuelt godteri
I dag eter Martin kuken min og han liker det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Årets kart 2013.



Hmmm. Har Martin og Drauden en snedig plan hvor de først later som om de ligger dårlig an, og så kommer knallsterkt tilbake? Mest sannsynlig! Han derre Tomas ass, han veit du aldri hvor du har, unntatt på toppen av poenglista, så klart. Aslak ligger kanskje ikke an til å toppa heile driden lenger, og Demake klarer seg fint omtrent midt på lista. Proletarenes bestevenn Alyosha gjør det fortsatt skarpt, mens han derre Fetthesten ikke har fått til stort det siste døgnet. Kak ligger hakk i hæl på Tomas, hvordan går dette videre mon tro? Hmm.
 

demake

Seksuelt godteri
:riffa: