Neptune's Pride - Oversiktstråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sorry bro no go, foreslår Kalli bare sender det han har til Jante, har en halvannen dag å skrive det ut på og.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Idag, idag blir det ordnings. Gleder meg!
 

Jante

privileged CIS shitlord
Buggz har til i kveld å sende meg noe, hvis ikke er han tapr 4 lyfe.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Foreslår tida er ute!
 
Åløøøø! Bare tenk deg Buggz nå, sitter og skriver for harde livet! Fifaen! Buggz, jeg skal komme til deg i sommer, eller bedre, jeg skal ringe deg i sommer, og skjelle deg ut!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vet du, jeg har tenkt på dette. Tror ikke jeg har overskudd for øyeblikket men til alle andre, dette anbefales!

Personlig liker jeg dette mer og bedre enn Helvetesmonopol, og om det er en gjeng som vil sette i gang lager jeg gjerne delforum til dere på samme måte som Solium har i dag! Nå skal jeg lese over tråden for gode minner, selv om nervene var frynsete mot slutten av spillet.

inb4 Martin nok en gang sutrer over at jeg ofret seier for å sikre meg topp 3-plassering til meg selv og mine, hver gang!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Problemet med det spillet er at det lar seg spilles veldig casual i starten uten at det påvirker din evne til å være uhyre strategisk. Når det er over halvveis har man derimot oppgradert farta på skipet i såpass stor grad at man nærmest må sjekke innom flere ganger dagen for å ikke bli overkjørt, og det er det som hindrer meg i å kunne delta en gang til. Jeg har bare ikke tida til det siden jeg stort sett ikke er hjemme før dritsent på kvelden hele uka.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg har oppdaget at et faktisk går an å spille det litt mer laidback - om man bare står i ro og samler skip er man plutselig langt kjipere å angripe i fare for å miste masse skip. Ryggdolkinga er en annen ting, da.