Neptune's Pride - Oversiktstråden

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har ingen logger. Som tidligere nevnt orker jeg sjelden å skrive slike lange ting. Jeg skal dog gi et forsøk på Solium infernum, for det virker ikke som jeg behøver å skrive like lange logger der.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det at jeg suger er ingen hemmelighet, det at du ikke gjør det derimot er en reinspikka løgn.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Da har jeg mottatt logger fra SHDR, Justin og Martin. Jeg vet Nilo skriver seg ferdig. Jeg orker ikke stresse dere med masing, men kan resten gi meg beskjed om sånn ca. når de har bidragene sine klare eller om de ikke har tenkt å skrive noe?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du aksepterer at jeg bare sender deg en Google Wave så kan du få det når som helst.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Skulle gjerne ha begynt å publisere loggene i helga, men venter enda på flere bidrag. Nilo og Kalli, jeg ser på dere! Agradula er teit som ikke har skrevet noe som helst, så føl dere kallet til å mobbe ham for det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Da begynner jeg å publisere loggene på onsdag, så hvis Buggz og Kalli har tenkt å gi meg noen bidrag så må det skje før den tid. Evig skam og lidelse til alle som ikke har noe klart, bare så det er sagt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja ny tråd! Gleder meg.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Eh, det jeg har er så lite; så det spørs om det er verdt det. Ettersom jeg ikke hadde allvereden med interaksjon med naboene mine før jeg ble baktatt av metallere, nerder og columbianere.

Shit sux.

Jeg har ett nick, sånn helt forresten; bruk det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Du bytter nick hele jævla tida, så dette er helt og holdent din egen feil.