Neptune's Pride - Oversiktstråden

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Åh faen. Skal virkelig Filip i siste liten gi alle stjernene sine til Jonna eller noe så han vinner foran nesa på Nilo? Det hadde vært så stygt at ... ja, jeg tar av meg hatten.

PS sorry for at jeg spoila det, men faen. Fy faen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Haha, hadde det engang vært så dramatisk! Nilo tar sin siste stjerne om noen minutter og vi er gull. Skrev nettopp i NP chatten: Da føler jeg meg ferdig med denne galaksen, godt jobba gutta!

Så, blog hva hæ, og runde to anyone?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Skuffende at de daglige oppdateringene uteble på slutten. :/
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det hjalp heller ikke at den siste intense kriginga fant sted i førstemaihelga.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Dag 19-22 - GAME OVER MAN

• Martin : 30 Apr 01:17: BURN FOR SATAN
• Nilo : 30 Apr 04:29: Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad Vol. III
• Agradula : 30 Apr 05:27: ALL ATTACK!!!!!!!!!!
• Martin : 30 Apr 07:39: Drittspill jeg hater dere jeg hater dere jeg HATER DERE!
• Martin : 30 Apr 07:40: PS: Jeg går all out på Jante fordi han er hore, så bare plukk opp restene hans mens dere soper opp meg også. You has my blessing.
• Martin : 30 Apr 07:40: PS2: Jævla fitter, stapp huene deres opp i ræva.
• Agradula : 30 Apr 08:26: mvh Martin Sebastian.
• Martin : 30 Apr 09:29: Hå nei, ingen vennlig hilsen her.
• Martin : 30 Apr 09:29: Bare hilsen.
• Martin : 30 Apr 09:29: For jeg er jo høflig
• Martin : 30 Apr 09:29: Jævla kabalister.
• Martin : 30 Apr 12:49: BRENN MINE SKIP BRENN
• Buggz : 30 Apr 16:02: Jassådu Pakkis, prøver å pule meg i ræva?
• Martin : 30 Apr 16:33: Oida, en Nilo med 1000 skip oppi ræva til Jante? Kons på meg du, Jante. C'MOOOON!
• Nilo : 30 Apr 19:40: Martin, dette er for alle de gangene du har kalt meg en pakkis på Spillegal...... ALDRI STOL PÅ EN PAKKIS! JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!
• Martin : 30 Apr 19:47: Du også? Jaja, får vel sniki en liten puslete pakkistiss inn i ræva mi med alle de andre.
• Nilo : 30 Apr 20:23: Eneste som er puslete her er det svære anushølet ditt, ser mange har vært på ferie her.
• Fetthesten : 30 Apr 21:15: Så har dere drept Buggz ennå eller?
• Buggz : 30 Apr 22:45: Har du ikke blitt AI-et _ennå_?
• Martin : 1 May 00:02: Svære anushull er jo mektige, ikke puslete, dumme pakkis.
• Jante : 1 May 04:47: I TRIED TO BE THE SHADOWBROKER!
• Nilo : 1 May 09:54: PAKKIS PULER ALLE I RÆVA!!!
• Buggz : 1 May 11:11: Ræva mi er full av mothaker. Du får pult meg, men du får likevel mest vondt.
• Martin : 1 May 12:53: Haha, moar liek desperate broker.
• Buggz : 1 May 12:59: Moar liek broke and desperate.
• Buggz : 1 May 13:25: BANZAII!
• Jante : 1 May 14:11: Drunk and pompous?
• Nilo : 1 May 18:43: Arrrrrrg! I found me gold at Rastaban! Arrrrrg!
• Martin : 2 May 00:54: Ville bare påpeke at pakkisen er 36 stjerner fra å vinne :eek:
• Martin : 2 May 00:54: og ja, rumpa mi er sår :(
• Nilo : 2 May 08:15: Fistus: Ja ser der ja, er du dø snart eller?
• Martin : 2 May 10:21: Har fem stjerner da. Får se om jeg greier å starte mer bråk.
• Martin : 2 May 10:21: Typisk pottiter å gi seg på de som er altfor svære.
• Martin : 2 May 10:24: Haha, godter meg derimot litt over at du ikke kan regne. Tenk å tape på Phact, a.
• Martin : 2 May 10:27: Men serr, ikke la pakkisen vinne, han mangler jo bare 30 stjerner!
• Nilo : 2 May 10:41: Martin, just let it go!
• Martin : 2 May 11:26: :(
• Buggz : 2 May 12:58: Lol. Logga nettopp på, forventa å være dau egentlig. Nilo, ta nå jævla Dabih og..
• Jante : 2 May 13:21: ET TU NILO?
• Justin Case : 2 May 13:35: Ikke gi deg Buggz, jeg har fortsatt trua! Her, ta litt tech!
• Buggz : 2 May 14:01: Akkurat det jeg trengte. Nilo, BEWARE!
• Fistus : 2 May 14:25: gi meg våpen, noen, så jeg kan le godt av Nilo tryner på Furud også :D
• Jante : 2 May 14:30: Du prøvde fortvilt å ta fra meg alt, Martin, og nå ber du om mer?
• Justin Case : 2 May 14:48: Tror det er på tide med for Martin og Buggz å alliere seg. Med hverandre, ja.
• Jante : 2 May 15:26: Vit at jeg hater dere alle sammen. Bortsett fra Buggz.
• Martin : 2 May 15:32: Kan Jante dø før Martin? Følg med.
• Martin : 2 May 15:33: Sjof pakkisen råka på smell da :D
• Nilo : 2 May 17:23: Slapp av Martin, jeg skal sørge for at du dør før Buggz jeg...
• Martin : 2 May 18:09: 13 stjerner til Nilo vinner, gutar, dette er bad form.
• Nilo : 2 May 18:45: Muahahahhaha! HAHAHAHAHAH! DØ MARTIN! DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!
• Nilo : 2 May 18:47: • Buggz : 2 May 20:11: ALLRIGHT, payday! $0 has been added to your account!
• Martin : 3 May 00:58: I has one dollar. Og en stjerne. Kan jeg overleve frem til Nilo seirer, tro?
• Martin : 3 May 00:59: Nei. 20 minutter igjen :(
• Nilo : 3 May 08:19: Fistus: 0 stars bitch! DU ER DØØØØØØØØ!
• Nilo : 3 May 08:21: Her Martin, her har du tech, siden vi er i allianse sammen =D
• Nilo : 3 May 09:32: Martin pass på! Jante kommer til å angripe deg snart!
• Nilo : 3 May 10:00: Ohhhhh! Den var nære på!
• Justin Case : 3 May 11:36: Da føler jeg meg ferdig med denne galaksen, bra jobba gutta!



Maktsyke Martin ble spist opp av Nilo og Jante, med litt opportunistisk hjelp fra Agra og Justin. Samtidig ble Jante gruppevoldtatt av østblokklandene til Agra og Justin, som mente det var bedre å komme på andre og tredjeplass enn å utfordre pakkisen som cruisa til seier ved å erobre Martin, Jante og Buggz sine resterende stjerner. Men neida, Jante overlevde den massive pølsefesten, og står igjen med et stolt system og 105 stolte skip. En velfortjent seier fra Nilo, han var den som ville vinne mest, mens den passive og opportunistiske østblokken svindla seg til plass på pallen.



Det endelige antall erobrede stjernesystem:

Nilo: 138
Agra: 69
Justin: 59
Jante: 1
[st]Martin: 0[/st]
[st]Buggz: 0[/st]
[st]Yeti: 0[/st]
[st]SHDR: 0[/st]
[st]Kalli: 0[/st]



Det endelige kartet over galaksen:





Antall stjerner den siste uka:



Antall skip den siste uka:




Mer deilig statistikk i form av grafer finnes her.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Synes det er lumpent å stemple med som maktsyk, ville bare ha med meg en venn som ikke så etter å pule meg. Noe alle gjorde :(
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja, men skal liksom én begynne med sin dag én, og så venter han på at alle de andre åtte poaster, og så gjør man det i samme rekkefølge for dag to, etc?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Altså, vi tok inspirasjon fra Rock, Paper Shotgun og synes vi skal fortsette med det, jeg leste hele novellen om spilet de hadde og det var med den strukturen, en dag om gangen hvor alle skriver. Kanskje vi åpner for å kommentere hverandres innlegg per dag får vi går videre? Her er RPS-greia, sjekk ut.
Edit: Ja sjekk linken Martin, eneste som er kjipt er at alle må poste sin før vi går videre med dag to, men om man har 24 timer på seg burde det funke.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Bu på østblokklandene som ikke joinet resten i ærefull last stand mot Nilo for muligheten til å etterlate galaksen i en tilstand der alle var tilnærmet like store igjen. Det kunne ha medført mer gloriøs kriging!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jaok, men det kommer til å dagesvis for å få timinga riktig. Hva om alle bare poaster bolken sin etter litt redigering her, så kan jeg snekre det sammen i én oversiktelig tråd?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg har sendt alle dere som deltok en gloriøs PM.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Blæh greit, men mye kjipere. Blir ikke det verdens lengste wall of text?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Det er bedre enn syvtusen uoversiktelig innlegg, mann. Jeg har trua på Jante, dette blir goodshit.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Slapp av justin. Jeg har en plan.
 
Hva med å bare lage en google documents også limer en inn sitt, neste mann fikser inn sitt etc.

Så får førstemann(som fikk minst stress med å redigere) ansvar for å gjøre det pent i en forumpost eller fem.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Hva med at folk leser PMene sine og gir meg loggene deres? Det hadde vært noe det.