Neptunes Pride Roll Call

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#43
Hei, bare sånn ja jeg har spilt noen dager i et gratisspill, lært meg alle aspektene av spillet så jeg har et enormt forsprang, og kan melde om at det er kult og jeg gleder meg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Doppelboster for å høre når vi setter igang? Fortsatt på gratisspillet mitt og har det dritmoro, så gira på dette med SGere!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#45
Jeg melder fra om at jeg skal lese litt tutorials og teste litt spillings idag og i noen dager, kanskje jeg blir med jeg også.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#46
Jeg gidder kanskje å tæsje litt idag, men jeg har det egentlig mer moro med spill jeg bare hiver meg uti. Selv om jeg taper, skal jeg ihvertfall klare å dra noen ned i dritten med meg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#47
Hør på Martin, som jeg nevnte for Fetthest er det ikke vits i dere spiller det enda, sålenge dere er med når vi kjører igang! Hehe osv.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#49
Jepp. jeg er veldig glad for at jeg startet nå , for hittil skjønner jeg ikke så mye. Det er kanskje ikke SÅ avansert, men det er veldig uvant, ihvertfall for meg som aldri likte planetarion. Jeg spilte derimot et spill som het Ambar. Fy faen så jævlig jeg spilte det.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#50
Jess,

Vi starter om...

TO DAGER

På torsdag kveld er Neptune's Pride the place to be!

Så tar jeg en siste roll-call på torsdag!

Get ready, get pwnd.

Mvh,
Libresse
The Galaxies Greatest Gamer Ever
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Wohoo!

Oppdaterer du roll-callen? Moro å vite hvem som skal være med! Utover det diskuterte jeg og agra i går om vi i utgangspunktet skal være anonyme eller ikke. Agradula kan kanskje argumentere for anonymitet, for i utgangspunktet vil jeg gjerne vite hvem som er hvem hvor.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#52
Anonymitet hadde vært kult, men jeg tviler på at det fungerer så bra i praksis. Jeg skal ihvertfall RP'e som en ape.

Dessuten er alle allianser bare midlertidige; ettersom man vinner ved å kontrollere et visst antall planeter i galaksen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#54
Faen, jeg skal jo grille øya i morgen så jeg kan egentlig ikke bruke pc/TV før lørdag (ifølge infoskrivet)..

Thinaran: confirm/deny?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#56
Vent, jeg leste ikke hele innlegget ditt.

Den første dagen kommer du ikke til å ville ha øynene åpne i det hele tatt, og de neste par dagene vil du ikke klare å se på en skjerm i mer enn noen sekunder i slengen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Noen sekunder er alt jeg trenger for å gjøre geniale strategiske beslutninger og knuse dere alle.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#59
Jeg er paralympicsatleten som skal være med de ånklige gutta.