Neptunes Pride Roll Call

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#84
Bare begynn, jeg har ikke kontinuerlig tilgang til nett uansett. Men avhengig av en god start... Men ja, jeg stoler på at Nilo holder det ekte så lenge.
 
#85
En ting til, hvis du ikke har noen units/flåter/ships på en stjerne, kan du fortsatt bygge shizz på dem? Du trenger bare å besøke dem engang, også setter du igang med research?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#86
Vi tar det på #sexbomb vi Nilo.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#87
Jada, men sjekk på oversikten hvor det er billigst å bygge ting, noen stjerner er bedre utrusta med råvarer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#88
Jeg føler meg overraskende bra, men det er ikke direkte digg å stirre på skjermen og kontra de siste 12 årene er ting nå blurry på nært hold..

Jeg skal prøve å ta en rask kikk kl 19-ish i kveld, men litt hjelp hadde vært kurant.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#90
Ok, jeg failer litt her.

Måtte kjøpe en flybillett og har blitt spist opp økonomisk (eller såpass spist at det blir en trist April).

Kan noen andre ta seg av byrden? Yeti?

/wrists&achilles
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#96
Jeg får spenn imorgen, kan kanskje ta det da om det ikke koster ræva mi. Om noen andre stepper opp til tallerkenen derimot...

Leste litt nå, og det er 20 dollares for 200 credits, som er det minste du kan kjøpe. Det er i og for seg greit nok. Gudene vet hva jeg skal bruke de resterende 150 creditsene på, men. Anyway, da er det fint om alle kikker her og gjør seg opp en mening om hvilket kart vi skal bruke. Jeg heller personlig mot et egengenerert hvor vi blir enige om innstillingene. Jepp.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Er i ett game nå, og jeg rocker de andre så jævlig. Har snart vunnet og har ikke vært i gamet mer enn.. 6 dager? håhåhååh.