Neptunes Pride Roll Call

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#61
Anon er for Miku Fanboys. Jeg vil gjerne calle ut f.eks. DEG JONNA når han er pikk.
Jahassågittsanduliattentei? Jeg er ikke så jææla god i slike spill, men er som oftest bedre enn folk skulle tro om meg. Eller, jeg har ihvertfall inntrykket av at folk som kjenner meg ikke vet at jeg liker strategi. :) Men har jo som sagt nå testet det i en og en halv dag, og det virker lovende. litt uvant måte å spille på for meg siden det går SÅ JÆVLIG TREIGT, men det er jo også litt av spenningen, at det går så sakte at når du først har driti deg ut så kan man bare se på at man har gjort det. sakte. saaaakte.. det er som å ta selvmord med sigg, bare litt raskere enn det.. øhm..

Ja, men jeg skjønner jo da på dere at dere ikke vil være anonyme, men jeg kan jo si at jeg tror det kunne vært fett, men det ville nok ikke funka sånn ordentlig, så DERE HAR VEL RETT!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#62
Jeg fyrer i gang secret santa-softwaren min og vi får mail med hverandres nick. Hilarity clusterfuck ensues.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Nå har jeg ikke lenger kontinuerlig internettilang, men jeg er med så godt jeg klarer!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#66
^_^ 7
.| |

YES SIR!

Aah. det minner meg om magic. aah.. Du må forresten joine på magic på burken en dag.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#69
Bli med å spill Warhammer Fantasy isteden.

Nei dette er ikke bomba, Neptune's Pride yeah!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#70
Spilt litt gratisspill nå, har ikke kommet spesielt langt, men synes det er fanden så gøy allerede.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#71
Jeg kommer til å eie dere alle, eventuelt gå ned i en blazing brann av herlig middelmådighet.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#75
Det tar nok litt tid før alle joiner, men det er kult altså. jeg rocker de andre hittil ihvertfall, men vi får se.. vi får se.
 
#76
Greit, flytta på noen ships, ordna litt points på cash... noen tips på hva mer jeg burde gjøre?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#77
Begynn på en tech, bygg ihvertfall én science på en billig planet, del opp flåta di litt og stikk ut på så mange planeter som mulig, bygg noen allianser så du for det første kan fokusere på noen få å ta av dage istedenfor alle og for det andre kan bytte techs så du slipper å researche alle.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#78
Jess skal prøve å få satt opp game idag.

Var det slik at Buggz er blind og ikke kan delta? Eller tar noen starten for han?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#79
Siden nye positive Martin er til å stole på og jeg uansett skylder Buggz et par-tre, så kan jeg godt starte opp for ham om han føler seg invalid.

Føler du deg invalid?