New Challenger!

SITAT(EagleJin @ 31.07.06, 11.31) 17509
Dako: 9. september. Dakoeira vs Kumajin. 1 - 4 :p
[/b]
hehehe..loco!! :hehe: gleder meg sterkt til å spille mot bjørnen igjen! ^_^
 
Greit nok er nok!

Nå skal jeg ha challenge til 9. sep, om dere ikke kommer synd for dere fordi da hunter jeg dere ned!

EagleJin(GayBjørn) Vs Nilo(LocoLei:p)
RedHawk(Bob) vs Nilo(Law)
Madcow(Nina) vs Nilo (Law)
JinSamy(Christie) vs Nilo (Law)
Justincase(Christie) vs Nilo (Law)
Wallace(DJ) vs Nilo (Law)
Oma(Marduk) vs Nilo (Baek)

På tide å få law back on track etter ca 8 uker med ferie....

og jo, la meg ikke glemme

Berki(Marduk) vs Nilo(Lei)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ohh wee, Nilo vet hvem jeg er! :elsk:

Krem banan, jeg er klar, noen på dette forumet må represent latin-amerika også!
 

oma

Village Drunk
store paprika, jeg er ned på den altså nilo, jeg vil også spille lei mot lei med deg!!

(og deg sars neste gang)
 

EagleJin

Bear Necessity
Haha, går helt ofer stokk og stein med disse utfordringene. Har i hvert fall startet på Kasa ^^

Nilo: Den er god. Du sa gaybjørn, right? FÅr fikse litt på'n da...

Hugs: Ny BotST (Battle of the Spørsmålstegn) neste gang? ^^
 
SITAT(EagleJin @ 31.07.06, 15.01) 17526
Hugs: Ny BotST (Battle of the Spørsmålstegn) neste gang? ^^
[/b]
Er med på den... Vant over dine 8 med kun 3 stykker så det må ha svidd litt :hehe:

Og MadCow vi skulle jo dra en BotST :p men hadde ikke tid så da får vi ta det neste RBN...

Hugs er BotST champ for the moment :hehe:


Love Hugs :elsk:
 
SITAT(MadCow @ 30.07.06, 18.21) 17361
Jeg veit Oma og Hank H hadde en challenge i Puerto Rico, og jeg vil vite hvordan det gikk her!
[/b]
Vi var 4 stk, BFC, Mr T, Oma og Hank. Alle var med på denne helgens RBN forøvrig. Vi rakk bare en Puerto Rico kamp. Den endte:

1. Hank 44p
2. Mr T 41p
3. BFC 40p
4. Oma 31p

Vi spilte en kamp Tigris & Ephrates også. Her endte det:

1. Mr T 6p
2. Hank 5p (vant tie over BFC)
3. BFC 5p
4. Oma 4p

Oppsumert vil jeg si at Oma forsvarte seg bra, men han måtte gi tapt for Norgeseliten B)
 
Vil legge til noen flere challenge

Atilla(Paul & Raven) Vs Nilo(Law)
Supo ( Feng & Wang) Vs Nilo(Law)
Risinguppercut(Kaz) vs Nilo (Law)
Dead A.(Bryan) vs Nilo (Baek)
 
Før Hugs fikk joine Team kasa sendte han og Mathista inn en søknad inn til Refu-Gene. Som vi alle vet så er kravet for å bli med i Refu-Gene å være akrobatisk. (slik Infamous viste oss under Tekken 5 NM og Handyman når han gikk ekstra langt på henda) Men Hugs og Mathista ble vraket..Hvorfor? ikke skjønner jeg..se selv og døm!!

PS: Mathista har deltatt i noen turneringer og RBN, men er IKKE meldem av Team Kasa.

 
Er det noe rart dem ikke fikk joine! :hehe: :p
 
Rettningslinjer for å være med Refue-Gene

Krav:
1. Må holde et pro nivå i gamet
2. Må ha/hatt dame
3. Må kunne stå på henda i minst 4 sec
4. Må battle minst EN refue-gene medlem og vinne
Slik alle veit så har ingen av Team Kasa klart noen av kravene, untatt den berømte Team Leader'n Dako som har vært på tryout. Han hadde de tre første i box, men dreit seg ut på 4 krav...close, men not close enough. Han fikk tilbudt stilling som "Leading atender under friendly matches" men han takket nei.

Vi ønsker Dako og resten av teamet lykke til, de kommer til å trenge det!

-TRG
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skal trene hand-standinga mi ;)
 
SITAT(NiloPilo @ 13.10.06, 10.15) 27863
Rettningslinjer for å være med Refue-Gene

Krav:
1. Må holde et pro nivå i gamet
2. Må ha/hatt dame
3. Må kunne stå på henda i minst 4 sec
4. Må battle minst EN refue-gene medlem og vinne
Slik alle veit så har ingen av Team Kasa klart noen av kravene, untatt den berømte Team Leader'n Dako som har vært på tryout. Han hadde de tre første i box, men dreit seg ut på 4 krav...close, men not close enough. Han fikk tilbudt stilling som "Leading atender under friendly matches" men han takket nei.

Vi ønsker Dako og resten av teamet lykke til, de kommer til å trenge det!

-TRG
[/b]
klættis...så søtt!! jeg ligger i hard trening for tiden for å klare å slå ledern til TRG; Infamous & hans even MORE Famous Christie!! :angel: Whut it dew Infamous?..på tide at lederne har en battle igjen :) fred
 
Ledern i TGR holder seg anonym pga rettslige grunner, men hun/han er team leadern vår. Vi er bare kukk-melk i forhold. Men jeg tror jeg allerede har sagt nok. Ønsker du å vite hvem det er, spør Handyman.
 
SITAT(justincase @ 13.10.06, 13.02) 27870
Skal trene hand-standinga mi ;)
[/b]
Du trenger ikke å disse Kranimal... Tror han har skjønt det nå så trenger ikke å gi han flere saftige gloser..


Love Hugs :elsk:
 
SITAT(Hugs @ 15.10.06, 00.44) 28167
Du trenger ikke å disse Kranimal... Tror han har skjønt det nå så trenger ikke å gi han flere saftige gloser..
Love Hugs :elsk:
[/b]
Hugs din fruitcake! Jeg skal gi dg en FudgeDragon!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Hugs @ 15.10.06, 02.44) 28167
Du trenger ikke å disse Kranimal... Tror han har skjønt det nå så trenger ikke å gi han flere saftige gloser..
Love Hugs :elsk:
[/b]

Disse Kranimal?! :confused:

Jeg er dødelig, jeg ville da vel aldri begitt meg ut på et sånt prosjekt! :sprø:

Jeg mente faktisk at jeg selv burde traine-handstand skillsa mine, ettersom de på langtnær er på Refu-Gene nivå. :)
 
hahaehahahha, Fikk du Hugs!! Justincase satte deg på plass der!