New Challenger!

SITAT(justincase @ 15.10.06, 14.09) 28204
Disse Kranimal?! :confused:

Jeg er dødelig, jeg ville da vel aldri begitt meg ut på et sånt prosjekt! :sprø:

Jeg mente faktisk at jeg selv burde traine-handstand skillsa mine, ettersom de på langtnær er på Refu-Gene nivå. :)
[/b]
Det holder nå.... Trenger ikke å gi Kranimal flere saftige gloser, og er ikke vits å disse han med bilde du har i signaturen din..

Olje lekkasje snart Kranimal... Da skal vi se om du ler :hehe:


Love Hugs :elsk:
 
RBN #7 Grudge Match

Game: 3s
Champion: Robbie3s
Challenger: Nilo

Setup:
First to 5 wins, 2 rounds.

Vinner du 1 skal du få free private Chun lessons av UTH's Chun\Slut expert aka. Wallace :p
Heck jeg slenger på en seiersklem av Jinsama og bare for å gjøre det spennende.
[/b]
 
Utrolig at chun egentlig ikke har skreket etter den store blå mannen i tanga enda etter sist:p


Men anyways... Synes Robbie skal få noen fler!
GGXX/

Baiken vs Ky (EX!!!!!!!!!! lol neida)
Skal jeg prøve å abuse 2HS også...
 

MadCow

Lokal moderator
Vil utfordre Red Hawk til Hwoarang vs Hwoarang i T5 neste RBN.
F.eks. først til 5.
 
SITAT(NukleuZ @ 27.02.07, 00.48) 54132
Utrolig at chun egentlig ikke har skreket etter den store blå mannen i tanga enda etter sist:p
Men anyways... Synes Robbie skal få noen fler!
GGXX/

Baiken vs Ky (EX!!!!!!!!!! lol neida)
Skal jeg prøve å abuse 2HS også...
[/b]

Bare inbill deg at du spiller Anji, og at 2hs egentlig er guardpoint move! :hehe:
 
SITAT(MadCow @ 28.02.07, 12.57) 54339
Vil utfordre Red Hawk til Hwoarang vs Hwoarang i T5 neste RBN.
F.eks. først til 5.
[/b]
Ugg, så ikke dette før i nå..

Men, til neste RBN, står utfordringen da? Er forresten også tid for at min WoW-karriere slutter om en måneds tid eller no, så kommer vel til å henge litt mer rundt her og blant annet.

Men ja, siden jeg allerede er her.. har et lite lass av challenges, men begynner med teh ground:

3S:
Wallace - ikke no Twelve/random-chars/whatever du holdt på med). Real deng er bedre enn å vinne uten å føle ære ;)
Robbie3s - Leet deng er props. Kampene går nok fort nok uansett :p
NukleuZ - Din Sean gjorde susen..get real! <3

Blir Ibuki fra min side, mulig Gouki/Ryu maks en eller to kamper totalt. Men ninja-style ftdw

DR:

Neh..skal jage etter kampene uansett. Hvis ikke MadCows utfordring gjelder her. Hvis ikke..shame. Da utfordrer jeg deg, Hwoarang vs bob :)P) først til 5.

VF5:

Special battle: Anarkira <-- gief revenge (best av/først til 5?)
 
SITAT(Red Hawk @ 25.03.07, 21.05) 58189
NukleuZ - Din Sean gjorde susen..get real! <3
[/b]
Greit nok ^^
Smurfen med lilla speil kommer neste gang;)
<3<3
 

MadCow

Lokal moderator
SITAT(Red Hawk @ 25.03.07, 23.05) 58189
DR:

Neh..skal jage etter kampene uansett. Hvis ikke MadCows utfordring gjelder her. Hvis ikke..shame. Da utfordrer jeg deg, Hwoarang vs bob :)P) først til 5.

[/b]
Den er god. Satser på Hwoarang som sub i DR :tommelopp:

Vi fikk jo en Hwoarang vs Bob match i gruppespille, he he.
 
SITAT(MadCow @ 26.03.07, 18.42) 58268
Den er god. Satser på Hwoarang som sub i DR :tommelopp:

Vi fikk jo en Hwoarang vs Bob match i gruppespille, he he.
[/b]
Jau..fikk jo det, men om jeg får lov å si det, så var den tragisk >.<
Skal piffe opp mine mains, så blir artig å se hva som skjer neste gang.

Og..yay for en annen Hwoarang-player /cheer

SITAT
Greit nok ^^
Smurfen med lilla speil kommer neste gang;)
<3<3[/b]
Yay <3
 

EagleJin

Bear Necessity
Nattak!!

GG slash:
Johnny in Black vs Ghost Potem

Først til 5 wins.

Har akkurat sett på dagens kamper, og du fikk da inn combos mot giganten også :p
 
EAGLE YOU FOOL!!!!
THERE CAN BE ONLY ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pot-destruction-of-hell-of-endless-night-of-destruction VS "ghos potem"

best of ten... I pity the fool...
 

EagleJin

Bear Necessity
Muahaha!
Du er på!

This world... Is not big enough for two potemkins!
Gi meg noen uker med praccing ^^
 
SITAT(EagleJin @ 10.04.07, 19.58) 60336
Muahaha!
Du er på!

This world... Is not big enough for two potemkins!
Gi meg noen uker med praccing ^^
[/b]
It is not...
I pity the fool that thinks he has a better potemkin then me!
PREPARE FOR THE LONGEST BATTLES IN HISTORY!
 
SITAT(EagleJin @ 10.04.07, 19.05) 60323
Nattak!!

GG slash:
Johnny in Black vs Ghost Potem

Først til 5 wins.

Har akkurat sett på dagens kamper, og du fikk da inn combos mot giganten også :p
[/b]

Jau jau, next time ;D
Må lære meg å løfte han på litt annet vis enn å bruke alle penga mine på det.
tihi

MEN om jeg får in en så blir det *burst* også "Potetking Buster"!!!
 
Whut it dew Refugene?!
Team kasa venter på å få gitt Nilo og the great hamdi en leksjon i hvordan wrestling uttøves blant the big boys! ;) U bring the ass, we bring the whuppin!! B)

gi meg en holla hvis dere er up for it!
 
Whut it dew Refugene?!
Team kasa venter på å få gitt Nilo og the great hamdi en leksjon i hvordan wrestling uttøves blant the big boys! ;) U bring the ass, we bring the whuppin!! B)

gi meg en holla hvis dere er up for it!
[/b]
SÅ u want the PAIN??? EH?

THE ROCK will eat u alive, ya hear? Handyman har bare en ting å si.... CAN U DIGG IT! SUCKHA!!!

Vi kommer når vi har tid, men cam-crew og alt!
 
dako is gonna whupp ur candy ass all around kasa mansion!! B) ta med cam for en gangs skyld da.. begynner nesten å miste trua på at du tar med recording-crew etter alle brutte løftene from the past :p and thats the bottom line,cuz dako SAID SO!!!
 
dako is gonna whupp ur candy ass all around kasa mansion!! B) ta med cam for en gangs skyld da.. begynner nesten å miste trua på at du tar med recording-crew etter alle brutte løftene from the past :p and thats the bottom line,cuz dako SAID SO!!!
[/b]
Jeg ringer deg, denne uka...
Har bare en ting å si til deg og hele team kasa!


SNAPP'E
 
Den uduglige lille Nilo måtte puste hardt idag etter å blir eid, ja eid av Team Kasa sin Dako og Kraminal i Here Comes The Pain, smerten kom den, og den varte lenge.

Det begynte med mye "trash-talk" som dere veit, men dako og kram er uovervinnelige i dette spillet, men så over til en annen glad nyhet.

Team Refue Gene, eide, JA EIDE HARDT TEAM KASA i TEKKEN. Det var ikke tale på, Infamous tok hele teamet, han var on "fire" idag, jeg syntes vi skal kalle INFAMOUS vinnern av Tekken, enkelt og greit. Han eide alt som var, han tok alle, voldtok de fleste og viste null mercy. Dager som dette jeg skulle ønske jeg var en del av Infamous.


Alt i alt, sinnsyk digg kveld, dette må vi gjøre oftere, b-boys, b-girls(kram) vi snakkes, og jo, hugs, du må opploade homse bildet som ble tatt rett før vi skulle dra.

Ps: Handy fant nøkklene, jeg lever dem til deg imorra dude..
 
SITAT(NiloPilo @ 02.06.07, 01.39) 68730
Den uduglige lille Nilo måtte puste hardt idag etter å blir eid, ja eid av Team Kasa sin Dako og Kraminal i Here Comes The Pain, smerten kom den, og den varte lenge.

Det begynte med mye "trash-talk" som dere veit, men dako og kram er uovervinnelige i dette spillet, men så over til en annen glad nyhet.

Team Refue Gene, eide, JA EIDE HARDT TEAM KASA i TEKKEN. Det var ikke tale på, Infamous tok hele teamet, han var on "fire" idag, jeg syntes vi skal kalle INFAMOUS vinnern av Tekken, enkelt og greit. Han eide alt som var, han tok alle, voldtok de fleste og viste null mercy. Dager som dette jeg skulle ønske jeg var en del av Infamous.
Alt i alt, sinnsyk digg kveld, dette må vi gjøre oftere, b-boys, b-girls(kram) vi snakkes, og jo, hugs, du må opploade homse bildet som ble tatt rett før vi skulle dra.

Ps: Handy fant nøkklene, jeg lever dem til deg imorra dude..
[/b]
Whut it dew?

Rått å spille mot dere gutta, dere viste potensiale i spillet, syns dere skal pracce mer så blir det kulere!! :) (var herlig mykt å denge dg og handyman samtidig..følte meg litt eeenimal B) ) og pro evo for den sags skyld, da blir det rått!

Team kasa blei tatt md buksa nede i tekken når refugene dukket opp med schprææz guest Infamous for å lære oss et par trickzus eller to..vi var helt uforberedet på super-reserven fra kristiansand! Cred til infamous aka the venom for å ta seg turen og representere!! :D

ps: nå må noen skaffe DR så vi får starta med det snart å.. :p
HVis det er noen andre som trur de klarer å slå oss i here comes the pain er vi klare for å parkere dere oxo;)
Fred