New Challenger!

Infamous er søt han og det at Refue Gene blir glade av å vinne litt casuals gjør Hugs glad... Dere vinner jo ikke noe annet så casuals kan dere få vinne engang.


Love Hugs :elsk:
 
hugs er søt han og.
nilo ikke skryt om meg da :p for da for alle store forventninger på rbn :p.. er de rart jeg blir stressa! haha,
Neida er alltid litt kos med creds! men var kult å game litt igjen ja.
peace out ma niggazz!
 
Hayya!!

Tjena allihopa! Mitt navn er Freddy Andersson. En svensk som bor i oslo. Så beklager att skriva på svensk på ett så fint forum ;)

Jeg jobber i Oslo og elsker att spela 3s.. Street fighter: third strike. Jeg er ikke den beste Street fighter spelaren fra sverige. Jeg var med i Versus 06. Fick stryk av ganska många der. B la. någon fra oslo.

I alla fall. Jag skulle gilla att hitta några att spela 3s med i Oslo. Er det några intresserade? Allt motstånd vore kult!

uhm. Jeg er inte riktigt hemma på forumet her ennu. Men det mesta jeg ser er at det snakkes om Tekken 5. Men hålls det några tävlingar i 3s i Norge? Jag ställer gärna upp även fall jag vet att jag inte er best i byen Oslo.

Edit: Håper det er rett tråd att presentera sig i :p
 

MadCow

Lokal moderator
SITAT(Frezyman @ 06.02.08, 01.46) 101836
uhm. Jeg er inte riktigt hemma på forumet her ennu. Men det mesta jeg ser er at det snakkes om Tekken 5. Men hålls det några tävlingar i 3s i Norge? Jag ställer gärna upp även fall jag vet att jag inte er best i byen Oslo.

Edit: Håper det er rett tråd att presentera sig i :p
[/b]
Hey. Du kan ta med deg 3s og møt opp ved østensjøveien 44 idag ca kl 19.
Kommer i alle fall en av norges beste 3s-spillere :)
 
SITAT(MadCow @ 06.02.08, 10.23) 101851
Hey. Du kan ta med deg 3s og møt opp ved østensjøveien 44 idag ca kl 19.
Kommer i alle fall en av norges beste 3s-spillere :)
[/b]
:D

Jag har inte så bra koll på de beste spelarna i norden. Men jag har mött Ryan Hart. Kan du nämna några bra norska spelare?

Og jeg hade inte en chans :p Har mest spelat med en kompis og vi har tränat upp oss själva, jag spelar fortfarande med PS2 pad. Men tenkte köpa en arkad-stikka nu, hehe.

Jeg hade gärna kommit men jeg er i Sverige nu på lite semester. Men jag kommer gärna neste uke hvis ni kommer vara der då också?
 

MadCow

Lokal moderator
SITAT(Frezyman @ 06.02.08, 13.47) 101865
:D

Jag har inte så bra koll på de beste spelarna i norden. Men jag har mött Ryan Hart. Kan du nämna några bra norska spelare?

Og jeg hade inte en chans :p Har mest spelat med en kompis og vi har tränat upp oss själva, jag spelar fortfarande med PS2 pad. Men tenkte köpa en arkad-stikka nu, hehe.

Jeg hade gärna kommit men jeg er i Sverige nu på lite semester. Men jag kommer gärna neste uke hvis ni kommer vara der då också?
[/b]
I Norge er det vel 3 spillere som er en del bedre enn resten.
Det er Robbie3s, Wallace og NukleuZ.
Men alle de tre får også en skikkelig beating av Ryan, så du er ikke den eneste :p
Vi har turnering på søndag i Tekken, VF og Guilty Gear, men da er du kanskje ikke tilbake uansett?
Det blir sikkert mulighet til noen kasuals i 3s etterhvert :)
 
HEY!
Jeg hadde handicap mot Ryan!
Ikke min feil at båndsaga ville leke med hånda mi :p Kunne jo ikke bruke ene tommelen og var dopa på smertestillende...

Still top 8 da, eller nei, Wallace kom top 8 og jeg top 16...

Jeg kommer en tur idag btw ;)

It needs Nuke approval:p
 
Låter greit.
Jeg ska upp til oslo på söndag. När börjar kalaset? Er ikke säker på hvis jeg hinner.

träffas ni varje onsdag på östensjöveien 44?
 

MadCow

Lokal moderator
SITAT(Frezyman @ 06.02.08, 19.06) 101903
Låter greit.
Jeg ska upp til oslo på söndag. När börjar kalaset? Er ikke säker på hvis jeg hinner.

träffas ni varje onsdag på östensjöveien 44?
[/b]
Vi har nettopp fått lokalene ved østensjøveien 44, så vi har ikke satt noen fast dag vi møtes der enda.
Uansett vil det bli annonsert i tråden RBN@Home. Der kan man også komme med ønsker til når man vil ha casuals.

SITAT(Parge @ 06.02.08, 23.39) 101943
Hm, dette er først gang jeg er med på RBN, gleder meg til å bli eid av alle Tekken Pro's. :D
[/b]
Velkommen til forumet Parge!
Pleier å være ganske variert nivå på folk på turneringer, så de fleste finner noen de spiller jevt med. Det er jo det som er moro.
Uansett er det nok ingen som kan kalles Pro's :p

Sees på turneringen på søndag, da :)
 

EagleJin

Bear Necessity
You wish, JINsama! Eddy gjør da ikke annet enn å spinne på bakken, gjøre uleselige moves og... vent.. Halvparten av folka er jo sånn nå >.<

Uansett!

Er kult med nye ansikter til samlingen av blåveiser/blåveisgivere :D
 
Ikke for å gjennoplive ett gammelt emne men,
Baiken... That one armed bandit be going down!

Robbie3s do you want the captn. spot in Norwegian Drive-By? :p
I CHALLENGE YOU FOOL!
 

EagleJin

Bear Necessity
Rising Uppercut:
Vi har tenkt på det. Vi har snakket om det. Vi har planlagt det. Vi har aldri gjort det...

... Until now!

Super Street Fighter 2 Turbo CHALLENGE!
  • Min Zangief/Blanka mot dine whoever :D
  • best av 13
  • først-til-3-runder-kamper

*Går og praccer restuncombos* :p
 

EagleJin

Bear Necessity
You're on! ;)

Shoryu cheapness hjelper ikke mot Blanka Beast lol :D
 
Ikke for å gjennoplive ett gammelt emne men,
Baiken... That one armed bandit be going down!

Robbie3s do you want the captn. spot in Norwegian Drive-By? :p
I CHALLENGE YOU FOOL!
Du mener -do I want to KEEP the captn. spot i Norwegian Drive-By?
Etter hands on experience mot europas beste pot players i forrige tourney taper aldri Baiken mot den feite potetkongen igjen
 
CHALLENGE IS ON!!!!

I pity the fool that think he can get out of puny potemkin buster!
First to ten!
Bare for å gjøre detta værre... Taperen skal drikke en wiener melange med cumshot donut!