New Super Mario Bros. [DS]

Har fullført shpelet nå, og er rimelig fornøyd. Tror jeg syns dette er det beste mariospillet hittil. Av de jeg har prøvd iallefall.

Anbefales å bestille fra Videogamesplus.ca!

Ja, jeg er også ferdig med spillet nå, men jeg skal selvsagt gå igjennom en gang til slik at jeg kan samle opp alle stjernene i spillet. Kanskje jeg får en slags in game belønning hvis jeg klarer det?

Og jeg støtter Adroon 100 % i at www.videogamesplus.ca er en god side å bestille New Super Mario Bros fra, og andre spill generellt. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp jepp jepp, da har man skaffet seg tre stjerner i NSMB. Føler jeg har spilt det nok til å komme med følgende uttalelse: 10/10. :D

Med tre stjerner mener du at du har fått tre stjerner på hvert nivå i hele spillet, eller mener du at du har fått alle stjernene i tre av de åtte verdenene i spillet?

Jeg støtter også Yeti i at det er et ubegripelig artig spill, men mitt inntrykk er for øyeblikket en 8.5 /10. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med tre stjerner mener jeg at det vises tre stjerner ved siden av saven min på menyen, noe som betyr at jeg har dengt sistebossen, funnet alle utgangene og samlet alle stjernemyntene.

Herregud, så moro dette er. Er nå i world 6, fant ikke veien til world 7... Men det gjør ingenting, ekstra utfordring til senere. Og har kun funnet en alternativ utgang til en level utenom dette. Utorlig hvor moro dette spillet er... har mye av den samme magien som de tidligere spillene, men syns likevel det ikke helt når opp til f.eks Super Mario World... Musikken og grafikken er langt kulere der, og den lille detaljen at man ikke kan kaste skilpaddeskallene rett oppover lenger, og andre småting irriterer meg. Og det at man ikke kan trykke select for å sjekke hvor godt man har gjort det, hvilke alternative utganger man mangler og lignende. Herlig med et nytt mario i 2d da, og jeg digger det nye som har dukket når det gjelder gameplay. Kommer nok ikke til å gi meg før jeg har funnet alt, selv om jeg er redd det vil gå for fort... Fikk jo det i går, regner med jeg har banket sistebossen i morgen i allefall.

Damn, å lese dere skryte av spillet får meg til å glede meg mer og mer til jeg får spillet. Lenge siden jeg har sett sånn frem til ett spill - og nå er det sommerferie! ^_^

Da var spillet bestilt fra dvdboxoffice, og håper det kommer fram snart, jeg var nok for svak til å vente til neste uke :p

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Siden det er dvdboxoffice du har bestilt fra så skal du ikke være så sikker på det :)

*mulighet for yderst små spoilere*

Da føler jeg meg så godt som ferdig med spillet. Mangler 4 mynter på 8'ende verden, men får dem sikkert i løpet av helgen...

Jeg har følgende å si: Spillet er veldig bra! Er likevell en del ting jeg vil sette fingeren på.

For det første er det ganske kort. Ikke nok med det, men det virker også som at utviklerne har brukt litt for mye tid på å "tvinge" inn mer tid. Mange verdner har (vil jeg si) unødvendige starter, der du må springe frem et par meter, gå inn i et rør før den virkelige verden begynner.

Og så har vi monster mario. Han er ubrukelighet i egen person. Han blir litt for klumsete, litt for rett frem, og litt for stor. I mange verdner er det faktisk så godt som selvmord å aktivere fyren, i og med at han knuser alt knuselig ved en enkel berøring. Ellers brukes han ikke til å samle noen mynter, eller til å finne noen hemmelige verdner. Har enda til gode å møte på en monster stor fiende :( .

Vanskelighetsgraden på spillet er heller ikke noe å skryte av. Jeg slet (stort sett) ikke med en eneste verden, og når jeg faktisk gjorde det, følte jeg at det var mer spillets feil en min egen mangel på ferdigheter.

Myntene føles meningsløse (de små vanlige). Alt for mye liv ute å gå... hundre mynter=et liv? Ikke verdt bryet. Å komme seg til topps i flaggstanga føles heller ikke like bra som før...

sopphusene er gjentagenede og til tider ubrukelige. De bygger ikke noe som helst på ferdigheter, noe som hindret meg i å besøke dem. Føler også at belønningen for å klare noe, er alt for lav. Synes ikke et forskjellig design på displayet er så jævlig kult jeg :grine: . Bare jeg som savner en time attack mode? Mario i 2D egner seg bra til raske gjennomkjøringer.

Men som dere sikkert ser. Alt er småting. Du vil møte på stor variasjon og mange nye fine severdigheter fra bane til bane. Å samle alle mynter, kan til tider bli krevende, og mini mario er rett og slett en glede å kontrolere. LØP OG KJØP!

Mye enig, selv om en del av stjerne-myntene og hemmelige utganger er rimelig hardt og finne, og selv om spillet er lett, var det rett før jeg smalt ds-en i veggen et par ganger. Godt spill, men savner litt sjel fra de gamle. Og... resten forklarte jeg i forrige post. Ellers har jeg óg fått med tre stjerner ved save-filen min i dag.

SITAT(kakarlsen @ 16.06.2006, 15.57) 10172
Siden det er dvdboxoffice du har bestilt fra så skal du ikke være så sikker på det :)
[/b]
Nie, jeg har vært litt uheldig der engang før, da tok det to uker.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh. Min erfaring er at det tar tre uker til en måned før du får spill derfra, hvis de har dem på lager. Men okey, kanskje det er forskjellsbehandling ute og går.

D

Deleted member 91

Gjest
Sikkert fordi du er tjukk, Tryggve. Jeg er tynn og har fått spill derfra på en uke. Meeen, kjører nok den derre andre kanadiske sjappa alle anbefaler når jeg bestiller det uansett. Apropos, hvis noen er gått lei spillet og trenger kæsj/andre DS-spill/en klem: PM meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Nicholas @ 16.06.2006, 22.07) 10225
Sikkert fordi du er tjukk, Tryggve. Jeg er tynn og har fått spill derfra på en uke.[/b]

Hva het den der kanadiske sjappa alle anbefaler igjen? (helt glemt hva den het) Hvis denne bestillinga tar for lang tid kanskje jeg heller bestiller der neste gang.