New Super Mario Bros. [DS]

D

Deleted member 91

Gjest
Fikk du fingra i det til slutt, Dodraugen? Mitt kom etter rundt fire dager, så Videogamesplus.ca kommer høyt anbefalt fra denne kanten. Frakten var faktisk rundt tredve spenn dyrere enn på Dvdboxoffice, men det er vel ikke akkurat allverden når du ender opp med å få det nesten en uke tidligere.

Har spilt en del innimellom jobb, soving og internetting. Har samla opp rundt 15 credits nå, og er akkurat ankommet World 6 (ikke tatt første brett engang). Veldig festlige saker alt i alt, og jeg har ikke engang spilt de gamle spilla noe særlig. Tre mynter per brett fungerer ihvertfall brillefint, og gir litt replay value også. Jeg kan forstå problemene folk har med save-systemet, fordi det er definitivt most peculiar, men det er bare å lære seg rammene på det så går det greit. Ikke lukk opp bonusbrett før du trenger det (mao. rett før du skal skru av), så løser det seg. Kan tenke meg at de ville beholde 1UP-systemet, og da blir det vel litt nyttesløst å kunne lagre etter hvert brett uansett.

Eneste minuset så langt er at det stjeler oppmerksomhet fra Another Code som jeg hadde håpet å komme igang med snart. :(
 
Ja. Du kan kjøpe alt, det står et sånn derre kjekt ikon som viser at du har gjort det, du får en tilfredstillinde følelse av å ha klart alt og det viktigste: det er gøy å samle dem.
 
Jeg vuderer mektig å skaffe meg en ds med detta spillet værtfall, hvor dust er jeg for å bare vudere det ? Mener blir fryktelig mange spille maskiner på rommet mitt, og penger vokser ikke på trær, vill jeg være en overlykkelig ds eier ? Har forhold til de gammle nintendo klassikerne som en del andre her har, men tvilen uhhhhhhhhhhh.
 
SITAT(Reficul @ 09.08.06, 17.03) 18921
Jeg vuderer mektig å skaffe meg en ds med detta spillet værtfall, hvor dust er jeg for å bare vudere det ? Mener blir fryktelig mange spille maskiner på rommet mitt, og penger vokser ikke på trær, vill jeg være en overlykkelig ds eier ? Har forhold til de gammle nintendo klassikerne som en del andre her har, men tvilen uhhhhhhhhhhh.
[/b]

Se her så ser du hvor folk på SG finner sin spilleløøøve for tida. Jeg tror du blir veldig lykkelig ;)
 
Noen som vet hvor den andre mynten er i det dærre rørbrettet i skyverden? Det brettet som bare er rør og slikt.
 
Ble nettop ferdig med world 8, yahoo for det.
Men hvordan kommer jeg til world 4 og 7 ? :blunk:
 

K999

Keystone State Of Mind
På world 2 og 5, så må du vel klare det castle i mini-mario form, og da mener jeg liten liten mario, den minste sopp variasjonen.

Edit: Føler jeg tar feil, må hente ds en nå.

Edit 2: Jo må vel være world 2 og 5.
 
ok men hvor får jeg tak i sånn liten sopp sak hen da? :hæ:
 

K999

Keystone State Of Mind
Siden at det er den eneste måten å få world 3 og 7, så er den alltid en box med en mini mushroom i det siste brettet på world 2 og 5, så det skal være mulig, du må bare slite litt.
 
Slet en liten stund med å finne ut hvordan jeg kunne komme til de to verdenene jeg også, men så leste jeg om det (tror det var her), og det jeg gjorde da var at jeg bare spilte gjennom et eller annet brett i en eller annen verden hvor jeg visste det var en slik liten soppesak, sparte den i den runde tingesten din, og rett før jeg kom til bossen brukte jeg den og banket bossen som mini-mini-Mario. Det gikk finfint det. :)
 
ok, takk for rask svar.. sitter å sliter med den larve bossen nå