[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Lodin

Der Waaaah
Jo altså de store landa i Europa kommer til å få bra shit. For oss andre prompelanda blir det noen musikktjenester som suger, Netflix og Youtube. Med ei androidstikke er det ikke all verdens stress å fake seg til Hulu eller HBO om man vil.
 
Det er vel ikke verre enn å bruke unblock.us for oss vanlig dødelige om man vil ha alt mulig sånne tjenester, heller. Når det gjelder bruktspill så merker jeg at det bryr meg lite. Man finner de stort sett billigere på nett enn i brukthylla på gamestop uansett, så om det er det som må til for at jeg skal slippe å bytte disk når jeg vil spille noe annet så skal ikke jeg klage.
 

Lodin

Der Waaaah
Bruktmarkedet er litt annerledes i USA siden spilla der faktisk er billige hos Gamestop. Noen andre som blir pult av dette er soldater som drar med maskina si til Irak (spille verdens minste fiolin) og veldedige organisasjoner som Child's Play. Det blir forøvrig spennende å se om EU godtar alt dette her.
 
Gamestop er en ting, men det blir vel ganske dødt med spill på Kjøp og Salg kategorien her på Spillegal hvertfall.
 

Lodin

Der Waaaah
Og en annen ting, hvis TV er så forbanna viktig, hvorfor har den ikke den knappen her? Jeg ditcha kontrollene til TVen og forsterkern for lenge siden.


E:AHAHAHAHAHAHAHAhhhhh! Maskina er egentlig tre ganger så kraftig som specsa tilsier fordi... cloud! Jeg dør igjen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Noen ganger tror jeg Lodin får ståtiss av negative nyheter. Skadefryd er den beste fryd? Jeg prøver intenst å ikke la meg provosere, men jeg cringer hver gang :psyduck: Sikkert bare jeg som er surmaga og lett trolle-bytte.

Når det gjelder tv-knappen, så tror jeg en av de to nye knappene på kontrollen er for multi-tasking, så jeg tror muligens den blir å finne der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rart at ikke Lodin har plukka opp løsningen MS har valgt for å la Xbone styre TV-boksen.
Eurogamer skrev:
[...] Microsoft needs to be able to make this work with any and all set-top boxes in the world. Its solution appears to be the time-honoured IR blaster - a little cable plugs into the rear of the One, its emitter pointing towards the infra-red input on the set-top box. The console essentially emulates the functions of the existing remote control, relying on precise positioning to beam the signal into the IR receptor on the box. Historically it is fraught with inaccuracy, and we do wonder how Microsoft aims to address this.
(saus)
 

Lodin

Der Waaaah
/\Om det funker, awesome!/\

Naj, jeg digger både PS3 og 360, det er bare at jeg digger det mer når de er dicks fordi de tror prompen sin ikke lukter så ille. De få gangene Nintendo eller Valve driter seg skikkelig ut er jeg helt med.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Her er forresten cover-designet de kommer til å rulle:



Kan være at bildet bare er en midlertidig sak, men trodde de kom til å gå over til de mindre blu-ray-boksene som Sony bruker. Vi kommer vel ikke til å trenge den fysiske plata mer enn en gang uansett, så =D
 

Lodin

Der Waaaah
Ser ut som en haug med ræv.
Her er forresten en annen ting jeg på magisk vis forutser: Kinecten til XONE kan faktisk se hjerteslagene til folk. Det skjer ikke fordi MS nok en gang spinker og nedgraderer dingsen.
Sist gang sa de at man kunne holde opp et skateboard forran greia og brettet i spillet ville få samme farge. Det skjedde ikke.
 

Lodin

Der Waaaah
AHAHAHAHAHAHAHAhhhh!
Microsoft regner med å selge over 9000 grillioner XONER. Og en masse 360er såklart.
Det til tross for at vi er i massive nedgangstider og folk flest vurderer heller åssen de kan beholde huset sitt enn åssen de kan få råd til en ny dings.

Igjen, MS er virkelig den nye Sony.
 

Lodin

Der Waaaah
De har hoppa over en generasjon konsoller, den hvor de vant alt og eide hele markedet. Det er derfor alle sjefene oppfører seg som dicks og de regner med at forbrukerne er aper.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Kontrollen vil ha en proprietær port for headsets? :psyduck:
As we learned during our hands-on session, the new controller will come equipped with a new, proprietary data port that replaces the chat cable connector found on the current generation, which a trusted source tell us will make the system incompatible with existing gaming headsets, including high-end audio products like those made by Astro Gaming, Turtle Beach, Tritton, and others.

Turtle Beach gets Microsoft stamp of approval to build Xbox One headsets
 

Lodin

Der Waaaah
Alle de folka som har kjøpt arkadestikker som koster mer enn noen vil tenke? De kan ta seg et tak.
Selvom det bare er verdens enkleste input å dra over.