[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Shinra85

Spillegals effort emo
Ah, en målsøkende pistol er absolutt det jeg har sett etter i førstepersonsskytespillet mitt

:penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, det står til og med "close range lock-on" i selve giffen. Og det er en pistol, i et spill hvor du skal tøffe rundt i digre mechs. Har fortsatt trua (på PC-versjonen).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Liker det faktum at defenisjonen av "på kloss hold" i det spillet er på 200meter. Uansett så har jeg tro på Titanfall som en av de første store og glitrende titlene på XBONE og jeg skulle gjerne hatt en pc-rigg til å kjøre det.

Selvom spillet baserer seg rundt mechs tror jeg fortsatt multiplayer kommer til å ha mye infanterikamp, så den pistolen gir meg fortsatt en uggen smak i munnen
 

Lodin

Der Waaaah
Det kjører av en eller annen grunn i Source så PCen din greier seg nok. Kan sikkert bli fett nok, men jeg liker ikke FPSer som baserer seg på multiplayer.
 

Novastrum

Feminist-elitist
En eller annen grunn? Source er den deiligste motoren.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei det er fordi spillet er balansert rundt mechene og at det er en masse AIer som løper rundt som fodder. Eller det er fordi spillet også kommer til 360, lol.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Årets bunnotering i trolling ei drøy uke uti 2014? Lukter fugl dette, gutta.
 
Multi-milliard firma som driver med snusk, nei det kan umulig stemme :angel:
Er ikke forundret i det hele tatt at Microsoft driver med snusk. Litt flaut å bli tatt med buksene nede, men etter alt Xbone tullet så gir de gjerne bare faen og prøver febrilsk å få positiv omtale. Som endte opp som nok en fuckup.