Nintendo 3DS and shizz

Lodin

Der Waaaah
Her er en AR-card app til dere som har no Androidings. Selv har jeg allerede slengt korta opp på padda. =D

E: Her er dem som PDF fra Nintendo sjæl.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Installert appen, thanks Lodd!

Anskaffet Rayman 3D og Super Street Fighter 4 3DS så blir bra i helgen!
 
Vet ikke om folk har postet noe lignende før, men ifølge ukas BombCast så ser ikke gamle DS-spill optimale ut. Oppløsninga på 3DS-skjermene er høyere så bildet må strekkes og det er spesielt merkbart i 2D-spill. Dette kan trolig forbedres via oppdateringer, men foreløpig kan det være lurt å ta vare på gamle DSer.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Man skal også kunne spille DS-spill i native resolution (1:1) hvis man holder inne no knapper når den booter.

E:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg gæjmer på en DSi XL og etter at du venner deg til det ser det helt kanon ut. Ville bare påpeke dette.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Start og select.

Sånn ellers er jeg mektig imponert og hvordan Ubisoft lanserer spilla sine til 3DS. Splinter Cell kunne kanskje vært litt fett, men to dager før launch finnes det ikke en eneste jævla trailer eller preview. Alt jeg fant var 4 grumsete bilder og en bedriten CG-teaser.
 
Har bestemt meg for å skippe å shoppe på launch likevel, tar den når eg faktisk har prøvd maskina og/eller når Zelda kjem ut. Sikkert ein eller annen nisse som angrer kjøpet og selger brukt også, for oss gjerrigknarkere.
 

Lodin

Der Waaaah
For faen, det er en port av Chaos Theory, det desidert beste spillet i serien også greier de å drite seg ut. Føysj! :ras:
Nedtelling til de butthurter på Gamereactor for å ha brutt embargoen som sikkert er søndag.
 

Lodin

Der Waaaah
Han ble jagd vekk av snuten i natt etter at ansatte hos Best Buy fikk for seg at han hadde skumle hensikter. Han måtte flytte seg over til andre sida av gata, men er tilbake på plass nå.
 
spilt street fighter i 15 min.

+
-Rimelig gode kontroller, d-pad er solid.
-Klarer å utføre comboes og diverse slik som på konsoll.
-føles flytende når en deaktiverer 3d-60fps kontra 30

Grafikken er god på figurene, men de virker så langt unna når man spiller. Statisk og tørr bakgrunn.
Har på følelsen PSP kunne pumpa ut samme.
3d effekten var litt artig, men ikke noe vits. lavere frames og raskere vondt i øya.

helt ok inntrykk. Hadde seff vært ganske så kult om jeg ikke hadde split så mye på pc og ps3 før. Men det er jo et klassisk spill for slosse fansen.
 

Lodin

Der Waaaah
Testa du begge kameravinklene? Det er en hvor man delvis henger over skuldern til karakteren sin.

*glede seg til i morra*
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeff Gerstmann preika om hvordan autoblokkinga og spesialangrepa på touch-skjermen endra balansen i spillet ganske kraftig. Du kan spille pro-mode uten disse tinga også, men det er det visstnok ingen online som gjør. Hadde vært tøft om det faktisk var lite pimp som på konsoller, da.
 
Testa over skuldra nå. Faktisk litt artig, men ikke like lett å få samme oversikt, men kamera er nærmere og dermed virker grafikken litt bedre. 3D effekten er klar når en holder DS helt stødig og i riktig vinkel, men det er søren meg ikke lett i et slossespill:p

Ultra angrep er litt dumt og da selvsagt EX angrep. Siden man ikke har 4 skuldreknapper må du trykke på skjermen. Problemet er at da må jeg skifte grep og jeg må helst trykke med neglen.. Trykker man med fingeren blir det ikke registret alltid og det suger. vil helst ikke å ripe opp skjermen i harde kamper..