Nintendo 3DS and shizz

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
For min del sliter jeg litt med hvilke spill jeg plukker opp på fredag når de kommer i hyllene. Rayman 3D får jeg (valgte over Splinter Cell 3D, og Rayman er remake av det på Dreamcast (Rayman 1?) så det eier) og utover det er jeg veldig glad i Ridge Racer til PSP men stoler ikke på at de har fått det til hos Ninty... Ellers liker jeg synet av Street Fighter 4, resten av utvalget som jeg vet er i sjappa er ikke imponerende. Ikke Pilot Wings på meg. Tror jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg sjekka nettopp launchlista og tenkte det samme, det er ingenting der som egentlig pirrer gamernerva bortsett fra selve maskina. Ser ut som jeg venter med denne.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:eng: Rayman 1 kom ut til Saturn og PlejSteisjen og en hævv andre format, men ikke Dreamcast.
 
Forhåndsbestilte på Gamestop i dag. Har ikke giddet å løpe rundt og bedrive prisjakt, men fant ut i ettertid at Gamestop-dealen igrunnen var ganske god. Konsoll pluss ett spill til 2399,-. Spillene man kan velge mellom er nok blant de mindre interessante lanseringsspillene, men Rayman 3D var ett av dem, så da er jeg fornøyd. Begynner å bli tid for å kjøre gjennom Rayman 2. :D
 
Street Fighter og Pilotwings har jeg bestemt meg for i første omgang. Kanskje jeg klarer å halte på de to frem til mai da nye E-shop skal åpne seg.
 

Kilik

Lokal moderator
Rayman 3D er en konvertering av Rayman 2: The Great Escape som kom ut på PC, N64 og Dreamcast i 1999. Har svært gode minner fra sistnevnte plattform. Kom også ut på PS1 senere, men det er utviklet av Ubi Shanghai og uten Michel Ancel bak spakene.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg går nok for Pilotwings og Samurai Warriors bare fordi. Evt. Pokeyman Black eller white fordi jeg har litt lyst til å fange no 'mans.

Her er en ting man kan gjøre med AR kort.

 
AR kort greia var syk. Det er crazy peeps der i Japan. Tror at den Samurai greie er en port eller remake av noe. Ligner veldig på Dynasty Warriors.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Det som har gitt meg mest lyst til å kjøpe 3DS på fredag er de derre kortene og Streetpass-funksjonen og andre sånn tulleting. Det er slikt som gjør at en må elske Nintendo. Men over 2000 kroner kan jeg nok ikke skaffe ennu, men det er forsåvidt likesågreit å vente til Papir Mario, Animal Crossing og slike ting kommer! Animal Crossing på en enda mer "utadvendt" maskin bør bli bra.

Synd man ikke har noen sjanse til å gjenoppta kontakt med 3DS man går forbi på gata. Nintendo som Kirsten Giftekniv!
 

Lodin

Der Waaaah
Kanskje dette er no? Ser ikke veldig artig ut, men duden som preiker var en av hovedfolka bak orginale Xcom back in the day så de har litt pedigree.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det gjorde Homefront og vi ser jo hvor bra det gikk.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Enig. I homefront pangpanger amerikanerne på et unified Korea. Flere burde komme opp med noe annet enn russere, tyskere eller vietnamesere.

Synd Homefront etter sigende ikke greide å levere etter en lovende setting/intro.

EDIT: Fetteid.
 
Ja, jeg prøvde jo å illustrere Homefront. Nå skal det jo sies at et spill er nettopp er et spill, men jeg kjøper ikke det Homefront byr på. Det var ganske mye hype rundt det, alt jeg tenkte på at hele konseptet var ganske lol. De skulle heller laget gått for DMZ "the video game". Den tegneserien fortjener eget spill.