Nintendo 3DS and shizz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nightmare Mode: Se hele. Jeg klarte ikke Nightmare Mode. PS: Er det bare meg, eller burde den andre dama der sagt noe ala "DAYUM DAT SHIT BE WACK, YO! DIS SHIT IS OFF DA CHAIN"?

Sånn ellers har Eurogamer anmeldt noen launch-spill, nemlig Super Street Fighter IV, Pilotwings Resort og Rødge Ræcer 3D. 24/30 til sammen, med andre ord er dommen "ganske bra til launch-spill å være". Da spørs det om ikke jeg klinker til med noen vinger av pilot art også mot slutten av mars måned.

Dessuten kommer jo også Super Mario Land og Link's Awakening DX som nedlastbare spill, og de er nesten pliktkjøp for min del. Håper de i det minste har lagt på litt farger i Super Mario Land.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg så hele, men jeg døde inni meg. Fysisk smerte altså.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kanskje like greit, det er lenge siden vi fant ut at du er død på innsida så det var nok en zombie.
 
Super Mario til 3DS! Ingen remake, new game.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og når man vinkler det andre veien, flipper Ryu fuggern?
 

Lodin

Der Waaaah


Det fungerer. :D
Ikke bare det, men det fungerer vistnok bedre enn korta siden backlighten gjør det lettere for 3DSen å se motivet. Endelig en grunn til å drasse iPoden rundt igjen?
 
4 dager igjen. OMG. Så hvem har forhåndsbestilt? Jeg må dra på GAME å høre om det går enda å forhåndbestille. Er veldig gira å ha det første dagen.
 
Jeg venter til 3DS Lite, kommer vel om 18 måneder tipper jeg siden Nintendo vil skvise enda mer spenn ut av den trofaste fansen (dere)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Orker ikke styre med forhåndsbestilling og sånt, blir å smelle innom Hamar til helga og se om noen har. Hadde vært koz.
 
Forhåndsbestilte for noen uker sia på Gamestop, 400kr depositum og 1800 til fredag, null stress!
Make time go fastah..

Leste på et annet forum at Nintendo muligens har avkreftet en 3ds lite da de lærte av den originale DSen. det at de like godt kan komprimere hele dritten så mye som mulig ved første utgivelse(DS ->DSlite). Men håper på en ny versjon med større skjermer og muligens mer batteritid etterkvart
 
Blir sikkert revet vekk veldig fort. Håper jeg tar feil. Men det er ingen krise om det ikke blir. Lunch lineup'en er ikke all verden, selv om Street Fighter og Pilotwings hadde vært koz.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Forhåndsbestilte for noen uker sia på Gamestop, 400kr depositum og 1800 til fredag, null stress!
Make time go fastah..

Leste på et annet forum at Nintendo muligens har avkreftet en 3ds lite da de lærte av den originale DSen. det at de like godt kan komprimere hele dritten så mye som mulig ved første utgivelse(DS ->DSlite). Men håper på en ny versjon med større skjermer og muligens mer batteritid etterkvart
Lærte hva da, at de ikke liker å tjene så grassalt mye penger?

Jeg skal nok ha en etterhvert, men ikke nå. Det er rett og slett ikke noe jeg er spesielt gira på å spille. Jeg syns de kunne anstrengt seg og i det minste pressa ut Zelda-porten til launch, men det gadd de ikke så da gidder ikke jeg heller. Blærgh.
 
Lærte hva da, at de ikke liker å tjene så grassalt mye penger?

Jeg skal nok ha en etterhvert, men ikke nå. Det er rett og slett ikke noe jeg er spesielt gira på å spille. Jeg syns de kunne anstrengt seg og i det minste pressa ut Zelda-porten til launch, men det gadd de ikke så da gidder ikke jeg heller. Blærgh.
At design er viktigere nå enn i 2005 nå som folk er blitt bortskjemt på Appleprodukter osv kanskje ;p
 

demake

Seksuelt godteri
Gleder meg til å jobbe på lørdag (gisp)
Skal flekke ut en 3DS og IKKE FORSTYRR MENS JEG SPILLER SA JEG!!!!!! Kjøp overprisa spill et anna sted!

Faen. Gleder meg.
Dog jeg har ikke råd til å kjøpe no 3DS før....ja, lenge til jaffal.
 
Har vært å forhåndsbestilt i dag. Bare 100 kr i depositum. Game har en deal der du bytter inn DSi + 2 spill og 1099,- mot 3DS. Det tenker jeg å benytte meg av. Blir ikke å få den før neste uke siden jeg var så treng med bestillingen. Da blir det Street Fighter!