Nintendo 3DS: den store tråden

Lodin

Der Waaaah
Yaay, den Fatal Frame'ishe greia til 3DS i Vesten!
Nintendo will publish the Tecmo-developed Spirit Camera: The Cursed Memoir in the US on 13th April. That's Friday 13th April, no less. Spooky, eh?
The game sees you playing as a young lady called Maya who has managed to get herself trapped in a creepy old house that's haunted by a mysterious woman in black.
You'll have to evade ghouls with the help of the system's built-in camera and augmented reality features.
The game comes packaged with a 16-page AR-enabled booklet which, according to Nintendo's announcement, serves as a "gateway into this haunting experience". View its pages through the 3DS camera and they'll come to life, showing movies which reveal background plot details.
Not only that, but evil spirits will occasionally pop out of the pages and invade the game world.
Boo! Bare USA foreløpig.
Alas, Nintendo hasn't confirmed plans to bring this one to Europe yet - we'll update if and when it deems The Old Country worthy.

Jeg hater Nintendo for evig og alltid fordi de regionsperret 3DS. Det eneste store problemet jeg har med maskinen, det er så fuckings meningsløst at jeg gråter blod.

Kleevah

Livsfarlig amatør

Lodin

Der Waaaah
Revelations demoen er den som fulgte med Mercenaries eller hva det het og ingen har testa fordi ingen gadd kjøpe det. Varer i tre minutter, men er gode saker.
Også Cooking Mama da. <3

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kjøpte Mercenaries. Litt rart hvis det ikke er en annen demo som legges ut nå, siden den som fulgte med Mercenaries var skikkelig meh. En kort trailer hvis jeg ikke husker feil, og en liten spillbar greie hvor Jill dasser rundt på en båt og åpner et par skap, og så får du faktisk skyte et par dauinger og så er det over. Skikkelig, skikkelig lite imponerende på de aller fleste måter.

Lodin

Der Waaaah
Ser da ut som den samme kjipe demoen.

Kan være fra Mercs, men den kontoen slang og opp tubber av bla. Snake Eater demoen omtrent samtidig rett etter at de dukka opp i den japanske e-sjappa.

Lodin

Der Waaaah
Demoene er ute så restart Steam ya'll! Resi-demoen er helt ny og jævla mye bedre. Solgte meg på dette med en gang.
Jo også mekka jeg verdens vprste pizza med Mama. Vil ikke smake den.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nei, S&M-Jill synes jeg ikke noe om heller. Jeg mener kun BSAA-Jill - og nettop fordi hu slekter til den Jillen jeg ble forelska i i 96.

Spilte demoen nettopp. For det meste bra saker, er glad de ser ut til å gå mer tilbake til røttene. Veldig vanskelig å sikte med den joy"skiva" da...

Lodin

Der Waaaah
Du kan sikte med touchscreenen eller gyroskopet istedet. =D
Evt kjøpe den dingsen med en ekstra stikke som slippes samtidig.

Problemet er ikke mangel på ekstra stikke, men at den greia til 3DS rett og slett suger om man prøver å være nøyaktig.

Lodin

Der Waaaah
Eller kanskje det er... wait for it... du som suger? :smugdog:

Ny trailer for Nobunaga's Pokeyman Ambition, nå med gameplay. Det ser ut som Disgaea noe som gjøre det relativt lovende.

Spilte demoen nettopp. For det meste bra saker, er glad de ser ut til å gå mer tilbake til røttene. Veldig vanskelig å sikte med den joy"skiva" da...
Er det survival horror?

Liker det jeg har sett av spillet her og det frister veldig å plukke opp en 3DS pga det. Den jævla tilleggsgreia går for 250kr på gamezone for øvrig. Blir en dyr affære for ett spill i så fall. :ehm:

Lodin

Der Waaaah
Den er strengt tatt ikke nødvendig siden man alikevel ikke kan gå og sikte samtidig uansett. Å se seg rundt gjør man så sjelden at man uansett bare kan bruke touchscreenen. Når det er sagt skal jeg ha den.
Og ja, det er survival horror. Føles omtrent som 4 bare med fiender fra de tidligere spilla.

Prøv hell mode, det er survival. De har stappet inn fiender på steder de vanligvis ikke skal dukke opp og fjernet enkelte herbs og ammunisjonsbokser.

Korleis er denne anleis enn den "kjipe" demoen de snakker om? Denne demoen var jævlig rå, ikkje berre får vi virkelig testet kontrollsystemet (som funker som berre faen, gyroskopsikting er baws!), men det var ein klar og tydelig demonstrasjon av kva spelet har å by på. Loved it! Autoget etc!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg skrev stort sett alt som skjedde i Mercenaries-demoen litt tidligere i tråden, så da kan du trekke dine egne konklusjoner. :p