Nintendo 3DS: den store tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mercenaries er nøyaktig det som står på eska: Mercenaries-modusen fra RE4/5 litt miksa opp, i 3D. Hvis det er uinteressant er det bare å gi fullt faen. Og ja, den nye demoen var bedre. Litt flere innstillinger også.
 
Hater du Mercenaries? Hva faen er galt med deg? Jeg brukte mer tid på det enn hovedspillet til RE5. Ser frem til RE6 sin variant.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg spiller Resi fordi jeg vil ha survival horror. Mercenaries (og også da modusen de har lagt med siden 4) handler ikke om å oppleve frykt, men å få en high score. Det driter jeg i. Jeg vil ikke kjempe om en high score i et sånt spill.
Jeg vil ikke kjempe om en high score i noe spill stort sett. At de faser det ut til et eget spill er veldig fint.
 
Men Resident Evil handler ikke om frykt eller survival horror lenger, dessverre. Mercenaries var jo alt som var gøy i RE5, pakket inn i et herlig minispill.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Wut? 4 er vel nettopp det spillet som tok det vekk fra det det var før.

(bortsett fra dum coopemon da)
 

Lodin

Der Waaaah
Og det føles som 4 i denne demoen, men det er skummelt. Kontrollen er ikke helt 100% så man må jalle litt og da begynner man å stresse osv. Så slenger spillet ut fiender som er mer enn zombier og man vet ikke hva og det blir :psyduck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, Resident Evil: Revelations nærmer seg (det kommer vel gjerne I DAG faktisk), og da må man jo sjekke ut omtaler. Eurogamer spanderer 8/10, og sier at enspillerdelen er sånn passe grei, men at det er i online-modusen - kalt Raid - ting virkelig klaffer. Og dette høres jo rimelig spennende ut, iallfall hvis du spør meg. Så, hvem andre skal ha Revelations?

Edit: Stakk akkurat innom Elkjøp.no for å sjekke pris og tilgjengelighet, og her er det flere som har latt seg imponere, kan vi se:
Brukeromtale på Elkjøp.no skrev:
jeg har prøvd demoen på min 3ds og dette spillet passer perfekt med 3d
bare av og gå 5 skritt begynner jeg og undre hva som er rundt neste hjørne!!!
Jeg gir dette spillet 5 stjerner fordi cutscenene har bra bevegelse og grafikk.
Fordeler: Spillbarhet, Onlinemuligheter, Grafikk, Underholdningsverdi, Verdi for pengene
 
Kjøpte den for 299 på billigsalget til Elkjøp, men den har ikkje kommet enda! Jaja. Får nok av tid til å spele det neste veke.

Glær mæ!

"eg gir det fem stjerner pga rumpa til Jill"
 
Rumpa til Jill var mer sexy når den var såvidt dekket til med et miniskjørt ass.

Men jeg burde vel kjøpe dette, så jeg kan spille litt multiplayer. Synd de eneste IRL Resident Evil-fans jeg kjenner er søstra mi, alle vennene mine har bare spilt femmer'n.......
 

Lodin

Der Waaaah
For de som bryr seg ble Ace Attorney 5 annonsert i helga. Hvem det handler om og om det blir oversatt vites ikke. Men men.
 
Og remakes av 1, 2 og 3 til iOS og Android!