Nintendo 3DS: den store tråden

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Copy/paste fransk, tysk, spansk, italiensk? Og nei, britisk engelsk er ikke identisk med amerikansk engelsk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Er vel også derfor Animal Crossing tar tid, regner jeg med. Er ikke akkurat en liten mengde tekst i de spilla, og det gjør vel ikke noe om man kan få overført sjarmen til de andre språkene i samme slengen.
 
Bare så det er sagt så er man confirmed nigger hvis man eier en 3DS og ikke kjøper det spillet der.
Da er jeg en (stolt) confirmed nigger. Animal Crossing er noe av det mest bullshite jeg har prøvd, akkurat like bullshit som Final Fantasy-spillene, og den traileren der så liker ræva ut som traileren til SpyHunter for 3DS gjorde.
 
Å, herre, kom til Poison room på Streetpass Quest 2 tidligere i dag. Der kommer jeg også til å være en stund.

Spoiler: Du trenger 2 gule helter for å fjerne giften. Uten noen streetpass treff med gul skjorte, er jeg ene og alene avhengig av å ha flaks og få to gule etter hverandre. Blåste akkuratt 20 coins uten å få en eneste en.:argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fun fact: Jon Cato Lorentzen, redaktør på Spill.no, var gulskjorta som fikk meg gjennom det jævla rommet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spent på å høre hva du mener om MGS3D, for å si det sånn. Testa demoen, og da ble det heller kjøp av MGS HD Collection.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Siden det er evigheter siden launchen så tenkte jeg at vi fortsatt kunne ha denne mer generelle tråden, men flytta en del innlegg til en 3DS eShop-tråd, den er ca her borte -------> hei
 

Lodin

Der Waaaah

Så vad tycks om den nye grafikken i 3D? Jeg er ikke stor fan av serien, men syns det er ganske lekkert selvom det såklart mister noe av sjarmen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Regner med at det er gaykuten saiban 5, phoenix wright om du vil. Er på banen så får ikke sett, men så en trailer for en uke sida ca og det virker som det blir å eie. Desverre kjipt at de gikk for 3d-modeller. Men blir å eie. Å eie.

Edit: Der så jeg denne traileren og det var ikke den samme som jeg så tidligere så det var fett, men ja. Det ser nice ut.
 
Modellene var mer enn fine nok, så det er greit for meg så lenge dem klarer å beholde den perfekte timingen i animasjonene. Jeg vil ha massevis av kutting og skjerm som blinker!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Som vi så i Ghost Trick så kan 3d-modeller med gode animasjoner se helt føkkings spektakulært ut. Videoen ga meg i alle fall et positivt inntrykk siden det ser ut som de har greid å beholde den artige særheten til vitnene.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo hadde en ny Direct i går kveld og ikke mye kult kom fram, men vi får en oppfølger til Pushmo. :D
Crashmo launches Nov. 22. Players can embrace the laws of gravity and challenge themselves with a whole new kind of action-puzzle play in this exciting sequel to the critically acclaimed Pushmo. New gravity mechanics and gadgets like floating blocks, doors and move switches await, testing players' skills as they push, pull and slide each puzzle's colorful blocks in order to climb to the top. Just be careful where those blocks are moved-unsupported blocks will come crashing down. Crashmo contains lots of puzzles to test your brains, and enhanced puzzle-creation and -sharing features mean that even when all the puzzles are cleared, the fun never has to stop.
SUDA 51's LIBERATION MAIDEN (det skal skrives sånn) skal og dukke opp nedlastbart, men det var ikke no konkret info om det annet enn at japans første kvinnelige president må redde landet sitt med en diger mecha. Høres ut som en ting.