Nintendo 3DS: den store tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og da er det på tide å glede seg til det neste Zelda-spillet, som garantert kommer til å se sånn ut på 3DS:



Den japanske undertittelen kan oversettes til "Shrimp Shield". Så, rekeskjold der altså.

fake for de som ikke skjønte det
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Link blir sulten ila questen og må spise av Rekeskjoldet for ikke å dø av sult, men etter hvert som du spiser av skjoldet blir det mindre! Så du har mindre beskyttelse og du må greie hele spillet før skjoldet er borte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare så det er sagt så er man confirmed nigger hvis man eier en 3DS og ikke kjøper det spillet der.
 

Lodin

Der Waaaah
Særlig siden Nintendo endelig har fått en slags online som er på nivå med det man kunne forvente i 2008. Vi kommer til å kunne besøke hverandre i landsbyene og vi kommer til å kunne gjøre det i wrestlingmasker med goatse!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Deeeeet kunne man i det forrige spillet til Wii. Og det forrige-forrige spillet til DS.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er jeg. Jeg er den som aldri spilte Animal Crossing. :penga:
 
Animal Crossing er så vanvittig kjeeedeliiig! Søte små figurer du kjøper søte små klær til og bygger søte små hus for.. Fantasiby, fisketurer, småprat med søte små naboer og.. Blæ! Er ikkje sånn eskapisme eg vil ha. Men kanskje eg hadde hatt godt av det.

Akk ja. Kanskje eg skulle gitt det ein sjanse? 3DS blir eg å skaffe igjen på sikt uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åhåhåhå. Må jeg finne fram GameCube-minnekortet med byen som fikk Animal Crossing til å skrike om nåde? "Nå er det ikke mer igjen å samle," prøvde det seg med. Kjerringa og jeg bare "Ikke godt nok!"
 

Lodin

Der Waaaah
Smurfelandsbyen min er fin og oppdatert. Har du eller dama di lyst til å besøke det helvetet av et krater av busk og dyr som lurer på hvor det ble av dere i tre år?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
TRE år? Tre år siden Wii-byen, kanskje. GameCube-byen har ligget der siden 2005. Uansett, det tar ikke akkurat lang tid å fjerne ugresset, har gjort det noen ganger før.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)


Jeg merker forøvrig at jeg begynner å lengte veldig etter dette spillet. Det skal bli et gledelig gjensyn! Spillet lanseres om en drøy måned i de forente stater, og står fortsatt ført opp på et vagt 2012-slipp i EU og Japan. Håper virkelig jeg får spilt dette i jula. Virkelig, virkelig. Håper oversetterteamene jobber på spreng!