Nintendo 3DS: den store tråden

Regner med det, siden mister Sagosen ikke har svart enda. Så da må vi nok si "solgt, til herren på andre rad".
Som nevnt tidligere, tjueandre mars, sendes i original eske, (uten kvittering) pent behandlet, en liten stripe bak på den øvre skjermen, ikke I skjermen, på dekselet BAK den øvre skjermen. Håper du gir den et godt hjem. Send meg PM når den tjueandre nærmer seg
 
Svarte ikkje før no pga ny baby i hus. Sånt krever sinn oppmerksomhet! ;-)

Hyggelig at du faktisk vil gi bort maskina, så klart opp til deg kven som får men ja, Christer trenger litt hyggeligheter så han har first dibs etter mi meining. :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Regner med det, siden mister Sagosen ikke har svart enda. Så da må vi nok si "solgt, til herren på andre rad".
Som nevnt tidligere, tjueandre mars, sendes i original eske, (uten kvittering) pent behandlet, en liten stripe bak på den øvre skjermen, ikke I skjermen, på dekselet BAK den øvre skjermen. Håper du gir den et godt hjem. Send meg PM når den tjueandre nærmer seg
prøvde å sende det en PM nå, men det funka ikke.

I bunn og grunn skreiv jeg at jeg gjerne tar den om Sagosen ikke vil, men han har nok ikke svart pga han blei pappa imorges. La han svare før jeg hopper på den 3ds'n

Edit: Sjekk ninjaen som bare hopper inn med en ekstrem snillisme før jeg fikk posta ferdig!
Takker og bukker med den krokete ryggen til dere begge, staslig og et ekstremt tilbud fra Mike, og ikke minst storsinnet og staslig fra vår alles Sagosen også
 
Hadde jo så klart lyst på, og fruen som er svaksynt hadde i teorien hatt masse glede av den men ho speler ikkje Final Fantasyene sine på den svære Vita-skjermen min ein gang, så det er bedre at du som faktisk vil bruke den flittig får den ikke hus.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Vi tar det via PM, Sagosen. Tviler på at folk er gira på en sånn "ta den du, mann. Nei! Ta den du!"-korrenspondanse i tråden
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men ja, Slottvania til 3DS er verdt sju av ti, tydeligvis. Da regner jeg med at fullversjonen av spillet er fiksa sånn at det ikke hakker ut av milde hælvete til den grad at kampsystemet fullstendig raser sammen fordi det faen ikke går an å time en dritt og det er lag som ville faen selv i 2D-modus, som i demoen. Inntil videre tenker jeg at jeg glatt skipper det der. "Upresist", "svevende" og "ørkesløst" er ikke blant stikkordene jeg foretrekker når jeg spiller Slottvania, men det var akkurat det inntrykket jeg fikk av demoen. Fytti bikkja.
 

Lodin

Der Waaaah
Alucard er i det minste med i spillen. Han snakker såklart skotsk.
Men men, Mighty Switchforce 2 er en ting Wayforward har annonsert.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Men ja, Slottvania til 3DS er verdt sju av ti, tydeligvis. Da regner jeg med at fullversjonen av spillet er fiksa sånn at det ikke hakker ut av milde hælvete til den grad at kampsystemet fullstendig raser sammen fordi det faen ikke går an å time en dritt og det er lag som ville faen selv i 2D-modus, som i demoen. Inntil videre tenker jeg at jeg glatt skipper det der. "Upresist", "svevende" og "ørkesløst" er ikke blant stikkordene jeg foretrekker når jeg spiller Slottvania, men det var akkurat det inntrykket jeg fikk av demoen. Fytti bikkja.
Mange er visst lei av IGAvaniaer leser jeg, men jeg tror ikke "God of War minus Z-aksen" er veien å gå. :ehm:
 
Jeg må høre andre slottvania fans sin mening før jeg vurderer å investere i det. Spillet rister jo mer enn den amfetaminrusa fettern min. Også er det dette metroidvania tullet jeg sliter fælt med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det blir ikke det samme!
 

Lodin

Der Waaaah
Flipnote 3D er en ting som snart kommer og folk ræger. Nintendo dreper nemlig onlinebiten til Flipnote til DSi i samme slengen. Ikke bare det, men for å dele de nye 'notene med andre må man betale månedlig. Det har vært mye mer populært enn forventa så her er det spenn å tjene. Jeg driter derimot i det siden man fortsatt kan dele dansende fetemus med folk på vennelista gratis. Tipper det uansett ganske fort kommer opp sider hvor folk laster dem opp utenfor systemet siden man kan lagre dem som GIF eller AVI på minnekortet. Blir uansett gøy.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Luigi's Mansion 2, då? Edge gjev 8/10. Gler meg stort til dette, gett.
 

Lodin

Der Waaaah
Restart 3DSene deres for det som burde vært Waluigi's Mansion er slippi tidlig. Demo av Fire Emblem og Harvest Moon til GBC dukka og opp.